رئیس سازمان حج و زیارت:

خدمتگزاری حجاج نیازمند تلاش و مدیریتی جهادی است

    کد خبر :576095

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خدمتگزاری حجاج نیازمند تلاش و مدیریتی جهادی است که این امر به مفهوم استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات است.

علی رضا رشیدیان در نشستی با مدیران مجموعه و مسئولان ستاد مدینه و آشپزخانه ها در مدینه افزود: امروز مهمترین موضوع در خدمت رسانی مطلوب و شایسته زائران، هم افزایی، هم پوشانی و هماهنگی بین بخش های مختلف دست اندرکار است تا بتوان از همه ظرفیت ها بهره ببرد.

وی عنوان کرد: سعه صدر، صبوری، افزایش تحمل و مشورت در امور می تواند به ارتقا توان و خدمات و در نتیجه افزایش رضایت ضیوف الرحمن منجر شود.

وی تصریح کرد: در واقع باید قبل از هر اقدامی این ظرفیت را در خود ایجاد کرده و در راستای اهداف و شرح وظایفی که به ما به عنوان مدیران مجموعه در سطوح مختلف محول شده عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران در حکم پدر خانواده هسند و باید این عائله را به بهترین شکل مدیریت و نیازهایشان را پاسخ دهند، ادامه داد: در بحث تعامل با کشور میزبان هم سیاست ما متکی بر مداران و تنش زدایی است و در این راستا باید با حسن خلق و سعه صدر بتوانیم این تعامل پیگیری کنیم.

رشیدیان در ادامه در پاسخ به سوالات مدیران حاضر در جلسه افزود: امروز اولویت زائران با گذشته تفاوت های بسیاری کرده و بر این اساس باید خدمات رسانی خود را متناسب با نیازهای امروز آنان تنظیم کنیم ضمن آنکه بر عملکردها و اقدامات هم نظارت و کنترل دقیق را باید اعمال کنید.

وی با تاکید بر اینکه ما وکیل زائر هستیم، گفت: باید حقوق آنان تمام و کمال پیگیری و استیفا کنیم.

به گزارش مهر، مدیران مجموعه های مختلف و ستاد حاضردر این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ روز گذشته خود، مسائل و مشکلات موجود را مطرح نمودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید