ادامه فروش موفق «مرد عنکبوتی» در گیشه؛ «شیرشاه» به چین رسید

    کد خبر :574259

جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی» با ادامه روند موفق خود در گیشه بین‌الملل، فروش جهانی خود را به رقمی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار رساند.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» پس از ۱۷ روز اکران به فروش ۵۷۲ میلیون دلاری در گیشه بین‌الملل دست یافت تا رکورد فروش خارجی این مجموعه فیلم را که پیش از این با ۵۵۵ میلیون دلار در اختیار «مرد عنکبوتی ۳» بود را به نام خود ثبت کند.

این فیلم با احتساب فروش ۲۴۷ میلیون دلاری که تاکنون در سینماهای آمریکا به دست آورده، مجموع فروش جهانی خود را به ۸۴۷ میلیون دلار ارتقا داد.

در قسمت جدید از فیلم «مرد عنکبوتی» که دنباله‌ای بر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷)» محسوب می‌شود، «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به ایتالیا سفر می‌کنند اما این تعطیلات با مأموریتی که به او محول می‌شود کوتاه می‌شود و باید با یک شخصیت شرور به نام «میستریو» با بازی «جک جیلنهال» همکاری کند. «مایکل کیتون» و «مریسا تومی» دیگر بازیگر این فیلم ابرقهرمانی هستند.

اما رئال انیمیشن «شیر شاه» جدیدترین محصول از کمپانی دیزنی نیز اکران خود را در چین با فروش ۵۴.۷ میلیون دلاری آغاز کرد که در فروش آغازین بالاتری از فیلم‌های «کتاب جنگل»، «دیو و دلبر» و «علاء الدین» محسوب می‌شود. این انیمیشن از چند روز آینده در سینماهای آمریکا و اکثر بازارهای بین‌المللی اکران خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا،«شیرشاه» یکی از چند اثر قدیمی «دیزنی» است که در کنار «سیندرلا»، «اژدهای پیت»، «دیو و دلبر» و «کتاب جنگل» با بازسازی در قالب رئال انیمیشن جان دوباره‌ای گرفته است. «جان فاورو» کارگردانی «شیرشاه» را بر عهده داشته است و «دونالد گلاور»، «جیمز ارل جونز» و «ست روگن» از جمله بازیگران آن هستند.

فیلم ترسناک «آنابل به خانه می‌آید» محصول برادران وارنر هم ۱۸ میلیون در ۷۸ کشور دنیا به فروش خود اضافه کرد تا مجموع فروش خارجی و جهانی این فیلم به ترتیب به ۱۱۲ و ۱۷۳ میلیون دلار برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید