«زهر مار» ۲.۵ میلیاردی شد، «تگزاس۲» در مرز ۲۰ میلیارد تومان

    کد خبر :572872

گیشه سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت، محل رقابت فیلم‌های جدی از جمله «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» با کمدی‌های «تگزاس۲»، «زهرمار»، «ایکس لارج» و «ما همه با هم هستیم» بود.

در هفته‌ای که گذشت، اگر چه دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» به صدرنشینی در گیشه سینماها ادامه دادند و از ابتدای هفته تا پایان روز گذشته (پنجشنبه ۲۰ تیرماه) آخرین ساخته نرگس آبیار یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان فروخت. دومین فیلم با فروش میلیاردی در این هفته، دومین اثر نیما جاویدی بود که یک میلیارد و ۱۱ میلیون تومان بلیت‌فروشی داشت.

«تگزاس ۲» با ۷۷۰ میلیون تومان، «زهر مار» با ۵۹۳ میلیون تومان، «ایکس لارج» با ۵۲۸ میلیون تومان و «ما همه با هم هستیم» با ۵۳۴ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی پرفروش‌های این هفته قرار دارند.

بنابراین فروش ۴ فیلم کمدی مذکور در هفته جاری با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان، فقط اندکی از فروش دو فیلم جدی «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان بیشتر بوده است.

در مجموع، تا کنون «تگزاس ۲» با ۱۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان در صدر گیشه قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب از مرز ۲۰ میلیارد تومان عبور کند.

به گزارش فارس، فروش کلی «شبی که ماه کامل شد» هم به ۱۲ میلیارد و ۹ میلیون تومان رسیده است. «سرخ‌پوست» با ۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان و «ما همه با هم هستیم» با ۹ میلیارد و ۷۱ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

دو فیلم جدید «زهر مار» و «ایکس لارج» به ترتیب ۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان فروش داشته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید