رحیمی: امیدوارم مدال‌آوری تکواندوکاران تا روز آخر ادامه داشته باشد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱
    کد خبر :572574

سرپرست تیم‌تکواندوی دانشجویان در سی‌امین دوره یونیورسیاد عملکرد تیم تکواندو را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش بازتاب از ایتالیا، اصغر رحیمی سرپرست تکواندو کاران دانشجوی اعزامی به ایتالیا در خصوص عملکرد تکواندوکاران گفت: از 4 مدال طلای توزیع شده در رشته تکواندو سی‌امین دوره یونیورسیاد ایران سه مدال را بدست آورده است.

وی چنین عملکردی را بیانگر میزان آمادگی دانشجویان تکواندو کار عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مدال تکواندو یونیورسیاد امتیازش در کسب سهمیه اثربخش است این رشته مورد استقبال قرار گرفته و برترین های جهان در آن حضور دارند.

رئیس انجمن تکواندو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: به نظر می‌رسد در رشته تکواندو کیفیت رقابت‌های یونیورسیاد سال به سال در حال افزایش است. در سال 2015 با هشت تکواندو کار شرکت کردیم و موفق به کسب چهار مدال طلا شدیم اما امسال با وجود کم کردن 2وزن، تیم ایران موفق شده 3 مدال طلا از 4 مدال توزیع شده تا اینجای کار را را به دست آورد که بیانگر آمادگی بالای فنی آنان است. امیدوارم روند مدال آوری دانشجویان کشورمان طی دو روز آینده ادامه یابد.

کاروان ورزشی ایران با چهار رشته در سی‌امین دوره یونیورسیاد شرکت کرده و تاکنون 14 مدال رنگارنگ توسط تیراندازان تفنگ و تپانچه و تکواندوکاران پومسه و کیوروگی کسب شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید