جدیدترین اخبار
20 تیر 1398 ساعت 12:24 اقتصادی کد خبر :572245

کنتیننتال با سیستم هیبرید ۴۸ ولت جدید به نمایشگاه فرانکفورت می‌آید

کنتیننتال سیستم محرکه‌ی هیبریدی ۴۸ ولت جدیدی معرفی کرده است که باعث کاهش آلایندگی و بهبود ۱۰ درصدی در مقایسه با مدل‌های نیم‌هیبریدی کنونی می‌شود.

کنتیننتال سیستم محرکه‌ی ۴۸ ولت با موتور الکتریکی ۳۰ کیلووات تولید کرده است که شهریور امسال در نمایشگاه خودرو فرانکفورت آن را به نمایش خواهد گذاشت. به‌گفته‌ی مسئولان این شرکت، این سیستم محرکه‌ی پیشرفته شامل موتور الکتریکی آب‌خنک با توان ۳۰ کیلووات است که بین پیشرانه‌ی احتراق‌داخلی و جعبه‌دنده قرار می‌گیرد. سیستم هیبریدی کنتیننتال از تجهیزات الکترونیکی بهینه‌سازی‌شده برای کنترل جریان‌های بیشتر از حد استاندارد بهره می‌برد و در عین حال، کارآمدتر نیز است.

تعدادی از خودروسازان در دو سال گذشته، خودرو نیم‌هیبریدی ۴۸ ولت عرضه کرده‌اند؛ اما کنتیننتال راه‌حل جدید خود را مانند سیستم نیم‌هیبریدی نمی‌بیند؛ زیرا این سیستم می‌تواند در حالت تمام‌الکتریکی با سرعت حدود ۹۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. افزون‌براین، مسئولان کنتیننتال می‌گویند این سیستم محرکه‌ی هیبریدی به‌مراتب ارزان‌تر از سیستم‌های ولتاژبالا است که اکثر خودروهای هیبریدی استفاده می‌کنند.

آندریاس ولف، مدیر ارشد بخش محرکه کنتیننتال، در این زمینه گفت:بخش کنتیننتال پاورترین (Continental Powertrain) به‌لطف تخصص گسترده در تولید تمام انواع سیستم‌های محرکه برقی از سیستم ۴۸ ولتی تا فناوری‌های هیبریدی ازطریق قطعات ولتاژبالا به مهارت کافی رسیده است. ما تخصص و فناوری پیشرفته خود را از یک منبع ارائه می‌دهیم.

کنتیننتال تا‌به‌حال میزان کارآمدی سیستم محرکه هیبریدی خود را اعلام نکرده است؛ اما مسئولان این شرکت انتظار دارند به‌لطف سیستم جدید، کاهش ۲۰ درصدی انتشار دی‌اکسیدکربن در خودروهای مجهز به پیشرانه‌ی احتراق‌داخلی و بهبود ۱۰ درصدی در مقایسه با سیستم‌های نیم‌هیبریدی ۴۸ ولت موجود در بازار اتفاق بیفتد. کنتیننتال پیش‌از‌این سیستم هیبریدی ۴۸ ولت جدید خود را روی مدل خاصی از فورد فوکوس در آلمان معرفی کرده بود؛ اما هنوز اعلام نکرده قصد دارد آن را برای تولید به چه خودروسازانی بفروشد.

کنتیننتال یکی از شرکت‌های آلمانی است که در طراحی و ساخت سیستم‌های ترمز، تجهیزات الکترونیکی داخلی، ایمنی خودرو، سیستم محرکه و قطعات شاسی، سرعت‌سنج، لاستیک و سایر قطعات برای صنایع خودروسازی و حمل‌ونقل تخصص دارد. کنتیننتال در هانوفر آلمان واقع شده و چهارمین شرکت بزرگ تولیدکننده‌ی لاستیک در جهان است.

کنتیننتال در سال ۱۸۷۱ به‌عنوان تولیدکننده‌ی لاستیک خودرو تأسیس شد و در سال ۱۸۹۸، طراحی و تولید لاستیک‌های خودرو با آج ساده را شروع کرد که دلیل اصلی موفقیت این برند تجاری بود. در سال ۱۹۰۴، کنتیننتال به اولین شرکت جهان درزمینه‌ی ساخت لاستیک آج‌دار خودرو تبدیل شد. یکی دیگر از محصولات اصلی کنتیننتال، لاستیک جداشدنی بود که در سال ۱۹۰۵ برای خودروهای سواری ساخته شد. در اواخر دهه‌ی ۱۹۲۰، کنتیننتال با چند شرکت بزرگ صنعتی تولید لاستیک ادغام شد تا بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی لاستیک خودرو در آلمان را تشکیل دهد. کنتیننتال نیز همانند بسیاری از دیگر شرکت‌های آلمانی، نقش مهمی در دوران جنگ جهانی دوم ایفا کرد.

کنتیننتال در سال ۲۰۰۷، توانست واحد خودرو VDO متعلق به شرکت زیمنس را تصاحب کند و در سال ۲۰۱۲، ازنظر فروش جهانی قطعات خودرو در رتبه‌ی سوم قرار گرفت. هم‌اکنون این شرکت امیدوار است بتواند با عرضه‌ی سیستم محرکه‌ی هیبریدی جدید، سهم بیشتری از بازار جهانی را ازآنِ خود کند.

Ad

روی خط خبر

  • رونمایی از شرط جدید ثبت‌نام خودرو/ تمام مبلغ خودرو یکجا واریز شود!
  • کنگره آمریکا طرح تحریم چین را تصویب کرد
  • پاسخ به ابهامات درباره سرنوشت کسبه پاساژ پروانه
  • پامپئو: از این پس، معافیت‌های تحریمی ایران تمدید نخواهد شد
  • نامزدهای ریاست و نایب رئیسی مجلس یازدهم مشخص شدند
  • زمان احتمالی پرواز حج اعلام شد
  • مرز بازرگان فعال شد
  • مردم در ۴۸ ساعت آینده هوشیارتر باشند
  • اعزام نماینده ویژه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک به تالش
  • بورس دوباره مثبت شد/ ‌شاخص روی ‬۹۳۸ هزار واحد ایستاد
  • لغو مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام (ره)
  • حمایت صندوق بین المللی پول از ارزهای دیجیتالی تحت پشتوانه بانک مرکزی
  • هفت راز مخوف درباره بازار گوشی موبایل ایران
  • تکه تکه کردن مردم در کنگو
  • تجارت ایران و یک کشور دوست، اصلا به آمریکایی‌ها ارتباطی ندارد
  • همکاری مدیران وقت بانک‌ مرکزی با زن و شوهر اخلالگر
  • پیکر «صدیقه کیانفر» در بهشت زهرا(س) آرام گرفت/ همت: مادر مهربان رادیو را از دست دادیم
  • زلزله دوباره تهران را لرزاند
  • ناگفته‌هایی از همکاری نفتی ایران و ونزوئلا/ فرصت‌سوزی وزارت نفت مانع از حضور فنی و مهندسی ایران در ونزوئلا شد
  • حاجی بابایی به نفع قالیباف کنار کشید؟
  • خبر بسیار مهم ترامپ درباره چین
  • ساعت کاری جدید کارکنان اعلام شد/ شروط دورکاری
  • طلا ریزش کرد
  • کنایه تند نقوی حسینی به قالیباف
  • مخالفت تشکل‌های صنعت پوشاک و نساجی با افزایش مناطق آزاد
  • خیز جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان برای شکایت از «نانسی پلوسی»
  • شرط پرداخت ۵۰ درصد مبلغ خودرو قبل از قرعه کشی حذف شد
  • معامله سکه در بانک‌ها مجاز نیست/ دلایل عدم استقبال بانک‌ها از عملیات بازار باز
  • سازمان بهداشت جهانی: قاره آمریکا به مرکز جدید شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است
  • تقوی: زیارت حرم بنیان‌گذار انقلاب به دستور ستاد مقابله با کرونا انجام نمی‌ شود
  • Ad