معروفترین رستوران های پوکت را بشناسیم

    کد خبر :571101

کشور تایلند برای هر سنی جذابیت هایی را دارا می باشد. در این کشور از سواحل زیبای پوکت گرفته تا مکان های جالب و ترسناکی مانند مزرعه تمساح ها و یا جاهای دیدنی مانند حیات وحش تایلند یا آثار باستانی مانند معابد قدیمی و بسیاری مکان های دیگر برای مسافرانی که قصد مسافرت به این کشور را دارند فراهم آمده است. در میان شهرها و مکان های دیدنی تایلند شهر پوکت را می توان یکی از زیباترین و جالبترین آنها به شمار آورد. همیشه در سفرهایی که انجام می شود غذا خوردن یکی از مهمترین مسائل در سفر است. در شهر پوکت اصلا نباید نگران این مسئله باشید زیرا که در این شهر دیدنی رستوران های فراوانی هست که در آنجا می توانید دلی از عزا دربیاورید، اکنون به بعضی از این رستوران ها اشاره می کنیم.

آشپزخانه مادر تری، کاتانوا

برای صرف شام  در تور تایلند در یک محیط آرامش بخش و صمیمی بهتر است به رستوران آشپزخانه مادر تری بروید، این رستوران مشرف به دریای آندامان و ساحل ماسه های شنی در کاتا نوای رویال ویل است این مکان قبلا متعلق به خاندان سلطنتی تایلند بوده که بعد ها بازسازی شده است. در این رستوران غذا های دریایی کبابی بسیار معروف می باشند. اما جدای از غذا های خوب این رستوران موقعیتی که این رستوران در آن قرار گرفته و چیدمان داخلی بسیار زیبا و با سلیقه ای که در داخل رستوران انجام شده است نیز مزید بر علت شده تا رستوران آشپزخانه مادرتری به یکی از محبوب ترین رستوران های پوکت تبدیل شود در بیرون رستوران هم استخر های سنگی و باغ های شگفت آمیزی وجود دارد در حین صرف غذا از موسیقی آرامش بخشی هم که برایتان پخش می شود لذت ببرید در این رستوران هم غذای تایلندی و هم غذای مدرن طبخ می شود.

آکوا

به گزارش سفر باتو ، در کالیم و در شمال ساحل پاتونگ رستوران بسیار شیک و زیبایی به نام آکوا قرار دارد که یک رستوران ایتالیایی می باشد. حتی آشپز آن اهل ساردنیای ایتالیا است. این رستوران با طراحی مدرن و چشم انداز بسیار زیبا بر ساحل دریای آندامان قرار گرفته است. تم رنگی رستوران سیاه و سفید است. چیدمان بسیار زیبا و فضای آرامش بخشی که دارد در کنار آهنگ آرامی که به همراه سرو غذا پخش می شود فضای خوب و خاطره انگیزی را درست می کند. کارکنان این رستوران همگی مسلط به زبان انگلیسی می باشند تا در صورت مراجعه مسافرین بین المللی مشکلی برای آنان پیش نیاید.  البته در کنار غذاهای لذیذ ایتالیایی غذاهای مدرن هم سرو می شود. سالاد های این رستوران هم همگی از مواد تازه و طبیعی درست شده اند که بسیار خوشمزه و خوش خوراک می شود. ساعت کار رستوران آکوا از ساعت چهار تا یازده شب می باشد.

رستوران کوچک دودو

در ورودی مجموعه تفریحی لاگونا رستوران کوچک و قشنگی قرار دارد که شما می توانید مزه یک غذای دلچسب را بچشید. در این رستوران طرز پخت غذاهای فرانسوی مدیترانه ای و آسیایی با هم ترکیب شده اند. البته این رستوران همیشه یک سرآشپزی دارد که در فرانسه دوره دیده است. در رستوران دودو می توانید انواع غذاهای فرانسوی را با شگردهای آسیایی امتحان کنید. شکل ساختمان این رستوران شبیه یک کلبه است که از دو طبقه قرار دارد و تم آن سیاه و سفید و قرمز می باشد و هم ساده است و هم شیک. در این رستوران در هنگام سرو غذا موسیقی لاتینی آرامش بخشی هم پخش می شود.

بوت هاوس

به گزارش سفر باتو ، هتل بوت هاوس یک هتل پنج ستاره است که رستوران بسیار باشکوهی در آن وجود دارد این مکان در ساحل کاتا واقع شده و در این رستوران شیک و با شکوه غذاهای فرانسوی و آسیایی را با بهترین کیفیت سرو می نمایند. البته هم اکنون این رستوران بازسازی شده و شکل و شمایلی باشکوه تر و مجلل تر به خود گرفته است و تمام فضاهای این رستوران به رنگ سفید است که نشانه پاکیزگی و سلامت این مکان و غذاهایی است که در آن تهیه می شود.

رستوران بریز

رستوران بریز یا رستوران نسیم  در تور تایلند در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا به نام کیپ یامو می باشد. این محل در سواحل شرقی پوکت است. یک رستوران بسیار شیک و مدرن با چشم اندازی بسیار زیبا از ساحل دریا می باشد. غذاهایی که در این رستوران طبخ می گردد همگی از مواد اولیه تازه و سالم تهیه شده است، کیفیت غذاهای این رستوران با بهترین رستوران های جهان رقابت می کند و کارکنان آن رفتاری بسیار مودبانه و حرفه ای دارند تا شما از خوردن غذا در این رستوران هم لذت ببرید و هم به سلامتی شما لطمه ای وارد نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید