اظهارات جنجالی مسی درباره کوپا آمه‌ریکا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
    کد خبر :569321

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از کسب عنوان سومی آلبی‌سلسته در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ به انتقاد شدید از مسئولان برگزاری این مسابقات و کونمبول پرداخت.

لیونل مسی که در جریان برتری 2 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل شیلی در دیدار رده‌بندی چهل‌وششمین دوره مسابقات کوپا آمه‌ریکا و کسب مقام سومی این تورنمنت توسط آلبی‌سلسته، در دقیقه 38 بازی با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

مسی پس از این بازی با انتشار پیامی در قسمت استوری حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: ما این کوپا را با پیروزی ترک می‌کنیم اما بالاتر از آن سرمان بالاست و این حس را داریم که این بار فوتبال با ما عادل نبود، به خاطر نوع فوتبالی که ارائه کردیم، به خاطر اینکه ما برتر از برزیل بودیم و شایسته بودن در فینال بودیم اما باید با خوشبینی به جلو نگاه کنیم چون این تیم آینده‌ دارد و پایه خوبی در این تیم شکل گرفته و تنها باید به این تیم زمان داد.

به گزارش مشرق،فوق‌ستاره تیم ملی آرژانتین همچنین پس از سوت پایان بازی همراه با اوتامندی دیگر هم‌تیمی‌اش حاضر نشدند مدال برنز این رقابت‌ها را بگیرند. مسی با انتقاد از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبل) اظهار داشت: همه چیز برای برزیل آماده شده است. نمی‌خواهم جزئی از این فساد باشم. ما نباید جزئی از این اهانت باشیم که در این دوره از کوپا آمه‌ریکا متحمل شدیم. ما می‌توانستیم در این مسابقات پیشروی کنیم اما اجازه ندادند که به فینال برویم. فساد، داوران و همه افراد دیگر مانع لذت بردن مردم از فوتبال شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید