توضیح مدیر جدید رادیو نمایش درباره اولویت ها

    کد خبر :568796

مدیر جدید رادیو نمایش درباره اقدامات و برنامه هایی که برای این شبکه رادیویی در نظر دارد، توضیحاتی ارائه داد.

حمیدرضا افتخاری که پیش از این به عنوان مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران فعالیت داشت چند روز پیش به عنوان مدیر رادیو نمایش حکم گرفت. وی فعالیت های پیشین خود را با حکم جدید و کار تخصصی تر در عرصه نمایشی بی ارتباط نمی داند و در گفتگویی از کلیات برنامه هایی که برای این شبکه رادیویی دارد سخن گفت.

وی درباره اینکه چه برنامه هایی برای رادیو نمایش دارد، بیان کرد: فعلاً در حال مطالعه ساختارها و ظرفیت های اداره کل نمایش های رادیویی و رادیو نمایش هستم. در اینکه در رادیو نمایش تغییراتی رخ می دهد شکی نیست اما جزییات این تغییرات که از اول شهریور به وقوع خواهد پیوست بعداً اعلام خواهد شد.

افتخاری اضافه کرد: حجم تولید برنامه سازی در رادیو نمایش افزایش پیدا می کند و مدت زمان بیشتری را به برنامه سازی با موضوع نمایش اختصاص خواهیم داد که در روزهای اخیر نیز با مدیران گروه ها در حال بررسی برخی مسائل و موضوعات بودیم.

وی درباره فرایند تولید نمایش نیز اظهار کرد: در حوزه نمایش هم شاید با تاخیری چند وقته شاهد اتفاقات جدید باشیم به هر حال فرایند تولید نمایش کمی زمان‌بر است و احتمالاً بعد از محرم اتفاقات جدیدی رخ می دهد. از جمله برنامه هایی هم که داریم این است که ژانرهای جدید نمایشی اضافه کنیم و برنامه ها را ساختارمندتر تولید کنیم.

مدیر جدید رادیو نمایش درباره افزایش دستمزدها عنوان کرد: ما در حاشیه ضبط و تمرین های عوامل رادیو نمایش گپ و گفت هایی با برخی از هنرمندان داشتیم و اتفاقاً اولویت این افراد دستمزد نیست بلکه نیاز اولیه شان کیفی سازی است و دوست دارند از کیفیت اولیه بالاتر بروند. کارهای خوبی در رادیو نمایش انجام شده است اما هنرمندان دوست دارند پله ای بالاتر بروند.

وی در واکنش به اینکه با توجه زمینه های کاری که تاکنون داشته است چقدر می تواند این وعده ها را محقق کند؟ گفت: اگر این اتفاقات رخ ندهد من موفق نبوده ام با این حال روحیه من اینگونه نیست که وضع موجود را حفظ کنم و سعی می کنم آن را بهتر کنم.

افتخاری با اشاره به رویکردی برای ساخت نمایش های رادیویی متناسب با شبکه ها توضیح داد: با تعاملی که با شبکه های رادیویی خواهیم داشت، قرار است نمایش ها را مختص خود شبکه بسازیم. پیش از این نمایش هایی تولید می شد که برای مخاطب رادیو جوان و رادیو ایران و یا هر شبکه دیگری هم مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون می خواهیم متناسب با مخاطب هر شبکه، نمایش تولید کنیم.

به گزارش مهر، وی درباره اینکه این کار به تخصص زدایی از نمایش ها و سطحی شدنشان منجر خواهد شد یا خیر؟ پاسخ داد: اینکه آثار سفارشی و سطحی بشود در حیطه تخصصی ماست و باید تیم کارشناسی و نویسنده اینقدر قوی باشد که کار سطحی ننویسد.

افتخاری در پایان درباره نگارش متن ها با کمک از پیشکسوتان عرصه نمایش های رادیویی اظهار کرد: هرکسی که حس می کند می تواند خوب بنویسد حتماً می تواند در رادیو نمایش حضور داشته باشد. البته ما روی متن ها سختگیرانه تر عمل می کنیم. با این حال اکنون حدود ۹۰ نفر نویسنده در بانک نویسندگی رادیو نمایش می نویسند که این دایره بسته نیست و حتماً سراغ کسانی که دست به قلم هستند، می رویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید