دبستان دخترانه زیوری تهران هم پلمب شد

    کد خبر :566768

دبستان دخترانه زیوری واقع در منطقه 2 تهران هم پلمب شد.

پس از انتشار خبر پلمب هنرستان شهدای هسته‌ای واقع در منطقه ۳ تهران، با خبر شدیم دبستان دخترانه زیوری منطقه 2 تهران نیز روز گذشته پلمب شده است.

این دبستان دارای ۴۵۰ دانش‌آموز است و تا شعاع طولانی آن دبستان دیگری وجود ندارد؛ هنرستان شهدای هسته‌ای نیز دارای ۱۵۰ دانش‌آموز است.

در حال حاضر تعدادی از مدارس تهران دارای مالک حقیقی و حقوقی هستند که برخی از این مالکین از دادگاه حکم گرفته و به دنبال بازپس‌گیری املاک خود هستند.

مسعود ثقفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: چند روز است که یکی از نهادها که مالکیت حقوقی ۱۱ مدرسه تهران را داراست، حکم قلع و قمع این مدارس را گرفته است و اگر این احکام اجرا شود، ۸ هزار دانش‌آموز محصل در این مدارس سرگردان می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر تهران به لحاظ فضای آموزشی جزو فقیرترین شهرهای کشور محسوب می‌شود، پلمب هر یک از مدارس، ما را با مشکلات عدیده‌ای برای سامان دادن به تحصیل دانش‌آموزان روبه‌رو خواهد کرد.

به گزارش فارس، ثقفی با بیان اینکه در تهران بالغ بر ۴ هزار مدرسه داریم، گفت:که در صورت اجرای احکام این مدارس نیز تعداد زیادی از دانش‌آموزان تهرانی سرگردان می‌شوند.در حال حاضر حدود ۴۷ مدرسه با مالک حقیقی و با ۲۳ مدرسه نیز با مالک حقوقی در معرض قلع و قمع هستند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید