بایگانی یک اداره در آتش سوخت

  • حوادث
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۷
    کد خبر :565682

صبح امروز در بخش بایگانی یک ساختمان اداری در خیابان قائم مقام فراهانی آتش‌سوزی رخ داد که در پی آن آتش‌نشانان دو ایستگاه و یک گروه امداد و نجات در محل حضور پیدا کردند.

ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه صبح امروز آتش‌سوزی در بخش بایگانی یک ساختمان اداری در خیابان قائم مقام فراهانی، قبل از میدان شعاع طی تماس کارکنان این ساختمان اداری به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن ایستگاه‌های ۱۸، ۵۳ و گروه امداد و نجات ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که بخش بایگانی یک ساختمان اداری سه طبقه، که در طبقه منفی یک و در انتهای پارکینگ قرار داشت دچار آتش‌سوزی شده بود و با توجه به نگهداری پرونده‌های بسیاری در این بخش و آتش‌گرفتن آن‌ها، دود و حرارت حاصل از آن از طریق راه پله ها به طبقات سرایت کرده بود.

آتش‌نشانان پس از بررسی شرایط بلافاصله عملیات را آغاز کرده و پس از قطع برق و گاز ساختمان، با استفاده از دستگاه تنفسی وارد ساختمان شده و در مدت زمان کوتاهی، آتش سوزی بایگانی را خاموش کردند؛ همچنین گروه دیگری از آتش نشانان در راهرو ها و طبقات به جستجو پرداخته و ساکنان را به بیرون از ساختمان انتقال دادند و در ادامه نیز با استفاده از فن‌های فشار قوی، دود منتشر شده در ساختمان را تخلیه کرده و پس از ایمن سازی کامل، محل را به عوامل ساختمان تحویل دادند.

به گزارش تسنیم،علیرضا جبارزاده معاون عملیات منطقه پنج آتش نشانی با تایید وقوع این حادثه گفت که علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید