رستورانهای معروف پاریس در تور لحظه آخری

    کد خبر :565544

معروفترین رستورانهای پاریس، شامل رستوران ژول ورن است که با موقعیت عالی دربرج ایفل و غذای خوشمزه از برترین ها است. با چشیدن غذاهای لذیذ و دلچسب فرانسوی، در تور فرانسه از معروفترین رستورانهای پاریس تجربه ای خوشایند را ماندگاری ببخشید.

وقت آن است که  کوله بار سفر را در تور فرانسه بر سرزمین زیبای پاریس، پهن نمایید. پاریس شهری که آن را عروس دلفریب شهرهای جهان می دانند. پاریس که در هر خیابانش شاهد جماعتی از توریست هستید. گردشگرانی که به تماشای موزه ها و مکانهای تاریخی و پر جاذبه آن آمده اند تا تاریخ فرانسه را در دیدنی های پاریس مشاهده کنند. حالا سؤال اینجاست که از جاذبه غذاهای فرانسوی چقدر شنیده اید؟

پیشنهاد ویژه سایت سفر با تو این است که در تور پاریس، حتما به سراغ معروفترین رستورانهای پاریس بروید. در رستورانهای شیک و مدرن آن، غذاهای خوشمزه پاریسی را نوش جان بفرمایید. در این صورت خاطرات سفر به پاریس، همراه با خوردن غذا در معروفترین رستورانهای پاریس جلوه ای زیبا و فراموش نشدنی می یابد.

گذر به دیار معروفترین رستورانهای پاریس

ستاره میشلن به چه معنایی است؟

سازمان میشلن مسئولیت و نظام درجه بندی معروفترین رستورانهای پاریس و حتی جهان را بر عهده دارد. به عنوان نمونه افراد مسئول این سازمان بدون اعلام قبلی، در معروفترین رستورانهای پاریس حضور می یابند. آنگاه کیفیت و طعم غذا، نحوه سرویس دهی و … را مورد بررسی قرار می دهند. برترین های این وادی موفق به گرفتن ستاره از میشلن می شوند.  از بین معروفترین رستورانهای پاریس به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

رستوران لوموریس (Le Meurice) از معروفترین رستورانهای پاریس

چیزی که در ابتدای ورود به این رستوران  در تور لحظه آخری جلب نظر می کند، معماری بسیار زیبای آن در شباهتی به کاخ ورسای است که آن را جزء معروفترین رستورانهای پاریس، می توان دانست. دکوراسیون منحصر به فرد و شیک رستوران لاکچری لوموریس و سرو غذا در نمایی که آمیزه ای از رنگ سفید و نقره ای است، بر زیبایی هیجان انگیز فضای رستوران می افزاید. شما می توانید خوش طعم ترین غذاهای کلاسیک را در این رستوران مدرن، نوش جان نمایید. مناظر روح افزای باغهای تویلری که از پنجره رستوران تجلی می نماید، اشتهای شما را برای خوردن بهترین غذاهای دریایی در لوموریس از معروفترین رستورانهای پاریس، حسابی تحریک می کند. بنابراین غذاهای خوش طعم، رستوران گرانقیمت لوموریس را که دارای دو ستاره میشلن بوده و یکی از معروفترین رستورانهای پاریس می باشد، با لذت تمام میل کنید.

از معروفترین رستورانهای پاریس، سپتیم (septime)

رستورانی با جاذبه بسیار در جلب مشتری در خیابان شارون (Charonne) و البته بسیار شلوغ که می توان آن را از بهترین رستورانهای پاریس دانست. تعداد مشتری های سپتیم آنقدر زیاد است که بدون رزرو قبلی، حتی در زمان ناهار نیز هرگز نمی توان در این رستوران حضور پیدا کرد. در هر حال اگر شانس با شما یاری کرد و توانستید میزی در سپتیم یکی از معروفترین رستورانهای پاریس رزرو نمایید، از منوی مربوطه غذاهای بسیار مدرن و خوش منظره در کیفیت بالا، به همراه نوشیدنی های خوش طعم را انتخاب کنید. آنگاه شاهد سرو غذا از طرف کارمندان تعلیم دیده و بسیار خوش رفتار یکی از معروفترین رستورانهای پاریس باشید. مطمئن باشید که هرگز از این سفارش غذا، با توجه به هزینه پرداختی احساس نگرانی نخواهید کرد.

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه (Alain Ducasse au Plaza Athenee)یکی از معروفترین رستورانهای پاریس

حالا تصمیم داریم که شما را با رستورانی آشنا کنیم که نه تنها از معروفترین رستورانهای پاریس، بلکه یک رستوران منحصربه فرد در جهان است. یکی از اصول رستوران آلن دوکاس، طبخ غذا با بکارگیری تازه ترین و باکیفیت ترین مواد غذایی و سرو آن در نمایی بسیار زیبا می باشد. بدینوسیله شما می توانید غذاهایی را در این رستوران میل کنید که دارای طعمی خوش آیند و حیرت آورند. همچنین استفاده از تازه ترین استاندارد های بین المللی، دکوراسیونی مدرنیته و جذاب رستوران، آن را شایسته نام یکی از معروفترین رستورانهای پاریس نموده است. زیبایی لوسترهای کریستالی آویزان در سقف، به رویایی نمودن و زیبایی تزئین فضای این رستوران سه ستاره میشلن، کمک زیادی می نماید.

از معروفترین رستورانهای پاریس، رستوران اپیکور(Epicure)

وجود دو تالار به تناسب فصل، از ویژگیهای منحصر به فرد، این رستوران شیک و مدرن سه ستاره میشلن است. سر آشپز خلاق و هنرمند رستوران اپیکور یکی از معروفترین رستورانهای پاریس، غذاهای خوشمزه فرانسوی را با تغییراتی از غذاهای سنتی آماده سرو می کند. همچنین شما می توانید در ایام گرم سال غذاهای باکیفیت  این سرآشپز با استعداد یکی از  معروفترین رستورانهای پاریس را، در فضای فرح بخش و روح پرور در باغ رستوران نوش جان کنید.  

سخن پایانی:

اگر دعوت سایت سفر با تو را  در تور لحظه آخری اجابت کردید و با تور پاریس برای گذراندن تعطیلات سفری به پاریس داشتید، در جهت دسترسی به غذای حلال هرگز خود را نگران نسازید. رستورانهای زیادی نظیر رستوران لوکریستال، لوپتی گورمه و… با غذاهای حلال پذیرای شما، در معروفترین رستورانهای پاریس خواهند بود. یکی از معروفترین رستورانهای پاریس که طبخ و سرو آن به شیوه حلال گوشت است، رستوران ساحل (sahil ) است. یک رستوران هندی، پاکستانی در ایستگاه شرقی راه آهن پاریس. بنابراین اگر دوست دارید که انواع غذاهای تند و پرادویه هندی پاکستانی نظیر، کاری، تندوری و … را تست نمایید، رستوران ساحل یک از معروفترین رستورانهای پاریس را فراموش نکنید.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید