معروف‌ترین مراکز خرید استانبول

    کد خبر :565517

ترکیه از جمله کشورهایی است که تقریبا در هر محله آن می‌توانید یک مرکز خرید مشاهده کنید. اما مراکز خرید معروف استانبول و تقریبا جذاب‌ترین و بزرگترین آن‌ها بیشتر در منطقه تقسیم واقع شده است. منطقه‌ای که رفتن به آنجا با اتوبوس، مترو و یا تاکسی بسیار آسان است. اکثر این مراکز خرید از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز هستند. در این مقاله هفت مورد از مشهورترین مراکز خرید استانبول با مغازه‌هایی لوکس و رستوران‌هایی عالی جهت یک گذران وقت عالی را به شما معرفی می‌کنیم.

استانبول مال

یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول در تور استانبول  با 350 مغازه، مرکز هنرهای نمایشی، پارک تفریحی و رستوران‌های لوکس که پویایی متفاوتی نسبت به سایر مراکز خرید دارد. استانبول مال در 156 هزار متر مربع میزبان برندهای معروف ترک چون Migros، Zara، Mudo، YKM، LCW و همچنین برندهای بین‌المللی چون Victoria secret، Miss selfidge، Decanthlon و Debenhams است.

مرکز خرید ایستینه پارک

یکی دیگر از مراکز خرید استانبول با 300 فروشگاه پر زرق و برق، 40 رستوران، یک مجتمع مدرن تئاتر، کافی نت و حتی بازار مواد غذایی. اولین سینمای شرکت Imax در ترکیه در این مرکز خرید راه‌اندازی شده است. این مرکز لوکس میزبان برندهای مشهوری چون Prada، Dior، Zara، Dolce & Gabbana، Debenhams و .. است که اغلب آنها در فضای باز قرار دارند. مرکز خرید ایستینه پارک انتخابی مناسب برای طرفدارن برندهای خاص و مشهور دنیا محسوب می‌شود.

مرکز خرید پالادیوم

به عنوان یکی از زیباترین مراکز خرید استانبول در تور ارزان استانبول ، در 5 طبقه، دارای سقف شیشه‌ای کروی بزرگی است که اوقات خوشی را برای خرید شما فراهم می‌سازد. بازدید کنندگان از این مرکز می‌توانند از 190 فروشگاه، سالن تئاتر، کافه و بیش از 20 رستوران موجود در آن تجربه‌ای به یاد ماندنی داشته باشند. این مرکز خرید نیز اکثر برندهای معروف ترکیه و جهان نظیر Guess، Tommy Hilfiger، kors، Pierre Cardian، Addidas و Gap را در خود جای داده است.

مرکز خرید کنیون

یکی از متمایزترین مراکز خرید استانبول با 160 مغازه که به صورت یک مجتمع تجاری، اداری، مسکونی فعالیت می‌کند. این مجتمع دارای 9سینما، کافه و رستوران است و با پذیرایی از برندهای جهانی معروف، امکان خرید در فضای آزاد را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر برندهای برتر پوشاک، برندهایی نظیر اپل، Douglas، Wagamama نیز در این مجتمع بزرگ قرار دارند.

تمرکز معماران در ساخت این مرکز خرید ایجاد یک ساختمان جهت برقراری حداکثر ارتباط مردم با آن است. این موضوع که چگونه مردم فراتر از فضای فیزیکی خود با  محیط زیست احساس نزدیکی می‌کنند، یک ترکیب منحصر به فرد همراه درک نیاز مردم به آرامش و راحتی، معماری و برنامه‌ریزی شهری  را فراهم آورده است. بیشتر بخوانید: پارک‌های استانبول در تور استانبول

مرکز خرید آکمِرکز

در سال 1995 این مرکز به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا معرفی شد. آکمرکز همچنین از لحاظ طراحی و توسعه یکی از معروف‌ترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود. با 240 مغازه شما می‌توانید یکی از مطلوب‌ترین خریدهای خود از پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه را انجام دهید. این مرکز خرید استانبول همچنین دارای سوپر مارکت، صرافی، سینما، بانک و مغازه‌های کفش، لباس ورزشی، اسباب بازی و تجهیزات الکترونیک است.

طراحی این مجتمع تجاری با نورپردازی عالی و فضایی  درخشان همراه با رستوران‌هایی در سبک محلی و بین‌المللی، همه و همه در جهت دستیابی شما به یک حس لوکس جهت خرید با امکانات ویژه طراحی شده است.

مرکز خرید آستوریا

یکی از جذابترین مراکز خرید استانبول که میزبان انواع برندهای معروف ترکیه و بین‌المللی شامل 110 فروشگاه، 49 متر مربع فضای سرپوشیده شیشه‌ای،  رستوران‌های لوکس و کافه است. مشهورترین اسپای خاور دور، کلوب فیتنس با پیشرفته‌ترین تجهیزات، استخر شنای سرپوشیده و یک مجتمع سینمایی از سایر امکانات این مرکز خرید است. مرکز خرید استوریا با 35000 متر مربع فضا، یکی از مراکز توریستی مهم در استانبول محسوب می‌شود.

علاوه بر فعالیت تجاری، در این مرکز آپارتمان‌هایی مسکونی برای اجاره افراد و توریست‌ها در مدت زمان اقامت خود در استانبول وجود دارد. ضمن اینکه مراکز اداری نیز قابلیت واگذاری دارند.

مرکز خرید سفیر

سفیر، یکی از بلندترین مراکز خرید استانبول در تور استانبول لحظه آخری با 261 متر ارتفاع و کاربری تجاری-مسکونی در قلب شهر است. این مرکز، یک ساختمان هوشمند با طراحی دوستدار محیط زیست و مصرف کم انرژی که بدلیل معماری سبز خود و باغچه های عمودی موجود در آن عنوان آسمان‌خراش سبز را نیز به خود اختصاص داده است. طراحی مرکز خرید سفیر با دو پوسته شیشه‌ای به نحوی انجام گرفته است که با سیستمی ویژه، بازدیدکنندگان و ساکنین تحت تاثیر شرایط نامطلوب محیطی بیرون و آلودگی صوتی قرار نمی‌گیرند. بدین ترتیب شرایط آسایش مطلوبی در حد بالا برای افراد تامین می‌شود.

به گزارش سفر باتو ، در این مرکز علاوه بر امکان خرید از برندهای معروف و رستوران‌های لوکس و با کیفیت، شما می‌توانید در فضای باز آن نیز سرگرمی‌های مختلفی برای کودکان خود داشته باشید. سالن بولینگ، بیلیارد، زمین گلف تمرینی، موزه آدم‌های مومی از سایر امکانات این مرکز خرید استانبول است.

شما در بخش مرتفع این آسمان‌خراش می‌توانید نمایی 360 درجه را از بافت مدرن شهر استانبول مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید