بعد از کش و قوس‌های فراوان؛

«مسعود حیدری» به عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود معرفی شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷
    کد خبر :565479

با اعلام باشگاه سپیدرود رشت «مسعود حیدری» به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.

بعد از کش و قوس های فراوان که از ابتدای فصل پیش لیگ برتر در باشگاه سپیدرود رشت و بر سر مالکیت این تیم به وجود آمده بود و همین موضوع سبب افت این تیم و کسب نتایج بد و تعویض چند باره سرمربی قرمزپوشان شد بالاخره با توافق مسئولان، «مسعود حیدری» به عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.

سپیدرود رشت که سهمیه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را از دست داده بعد از پایان فصل با شرایط سختی هم در حوزه مالکیتی و هم مدیریتی مواجه شده بود و بارها در فضای مجازی و میان اهل ورزشی به ویژه فوتبال دوستان صحبت از حضور افراد و چهره های مختلف برای قبول مالکیت این تیم به میان آمد. حتی هفته های گذشته «کیومرث بیات» مالک موقت این باشگاه بعد از علی کریمی در پستی اینستاگرامی از این سمت کنارگیری کرد اما آنچه که امروز و از سوی باشگاه سپیدرود رشت مطرح شد است که بیات همچنان به عنوان مالک به کار خود در این باشگاه ادامه داده و مسعود حیدری به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب و معرفی شده است.

در این نامه آمده است که بر اساس توافقات صورت گرفته تمامی کارها در حوزه مدیریتی و اداری اعم از قراردادهای فوتبالی، اقتصادی و اجازه مذاکره برای واگذاری و مسائل دیگر بر عهده مسعود حیدری خواهد بود.

به گزارش مهر ،هفته گذشته بود که برای چندمین بار در سال‌های اخیر «علی نظرمحمدی» به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و با صدور بیانیه ای نخستین تمرین خود را با بازیکنان این تیم آغاز شد.

در متن این بیانیه آمده بود:

با همدلی امید تخریب شده را احیا می کنیم

همانطوری که اطلاع دارید بر اساس هماهنگی های انجام شده به عنوان سرمربی فصل آینده در سپیدرود فعالیت خواهم داشت و از این رو لازم می دانم از مدیریت باشگاه، اداره کل ورزش جوانان و هیات فوتبال گیلان بابت اعتمادی که در سپردن سکان هدایت سپیدرود به این جانب نمودند سپاسگزاری کنم. من فرزند این شهرم و به مردمم و به سپیدرود و به هواداران عاشق آن مدیونم و وظیفه خود می دانم که فارغ از همه ی مسایل و موضوعات و در این شرایط سخت و بغرنج و شکننده به سپیدرودی که عاشقانه دوستش دارم بی منت خدمت کنم.

همگان می دانند سپیدرود روزهای سختی را سپری می کند. پس از سقوط تیم از لیگ برتر سازمان تیم از هم پاشیده شد و تعدادی از بازیکنان به باشگاه های دیگر پیوستند و برای عده ای دیگر نیز شرایط حضور در سپیدرود فراهم نیست و به مشکلات مالی و لجستیکی نیز اشاره ای نمی کنم و فقط می توانم بگویم که گذر از این شرایط سخت نیازمند مدیریتی هوشمند، انسجام و همدلی و ساختن یک تیم جدید با تکیه بر نیروهای جوان و بالنده و شجاع و سازمانپذیر و بومی و همراهی و حمایت هواداران پرشور سپیدرود است.

شرایط خطیری که سپیدرود در آن قرار دارد نیازمند آن است که از حمایت استانداری، نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی و شهرداری رشت، صدا و سیما و رسانه های جمعی و بنگاه های اقتصادی برخوردار شوم. وجود همدلی و سیاست های حمایتی و تشویقی مارا به زودی سطح نخست فوتبال ایران برخواهد گرداند و امید تخریب شده ی ما مجدداً احیا خواهد شد. از همه ی بزرگان و پیشکسوتان و مربیان شهرم رخصت می گیریم و خودم را نیازمند مشورت و تذکر این عزیزان می دانم و امید دارم که این فرزند کوچک خود را از دعای خیرشان بی نصیب نفرمایند.

حال باید دیده با توجه به اینکه هم مدیریت و هم سرمربی تیم سپیدرود مشخص شده و شرایط بهبود یافته است، وضعیت این تیم در لیگ یک دسته کشور چگونه خواهد بود؟ آیا باز هم هواداران پرشور این تیم گیلانی که فصل گذشته نیز به رغم نتایج غیرقابل قبول و در سخت ترین شرایط یک لحظه از حمایت این تیم دست برنداشتند باز هم این تیم را در لیگ برتر خواهند دید یا نه؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید