سریال «سلام آقای مدیر» در پایان راه/ ۶ روز را در ۳۰ قسمت ببینید

    کد خبر :565132

کارگردان سریال «سلام آقای مدیر» از مراحل پایانی تدوین این سریال برای پخش از شبکه دو سیما خبر داد.

علیرضا توانا کارگردان سریال «سلام آقای مدیر» درباره این مجموعه که برای شبکه دو آماده می‌شود به خبرنگار مهر بیان کرد: تصویربرداری «سلام آقای مدیر» اسفندماه سال گذشته به پایان رسید و ما حدود ۶ ماه درگیر تولید این مجموعه بودیم.

وی ادامه داد: همزمان با تولید، تدوین کار نیز انجام می‌شد و این روزها هم مشغول صداگذاری و تدوین نهایی کار هستیم.

توانا درباره پخش این مجموعه نیز اظهار کرد: سریال «سلام آقای مدیر» مجموعه‌ای است که به دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها می‌پردازد بنابراین می‌تواند در مهر ماه پخش شود.

وی درباره ویژگی‌های این مجموعه و جذابیت آن برای قشر نوجوان عنوان کرد: از ویژگی‌های این سریال این است که ۶ روز اول کاری یک مدیر مدرسه را طی ۳۰ قسمت می‌بینیم و در هر قسمت آنقدر اتفاقات مهیج و جذاب رخ می‌دهد که سریال را به اثری پرحادثه تبدیل کرده است.

کارگردان «سلام آقای مدیر» پرداختن به معضل مواد مخدر در دبیرستان‌ها را یکی از محورهای قصه عنوان کرد و گفت: نوجوان اهل ریسک‌پذیری و هیجان است و نمی‌داند جزیی‌ترین مسائل چه حجم فاجعه‌آمیزی از عواقب را برایش رقم می‌زند.

به گزارش مهر،وی در پایان به حضور بازیگران مختلف در این سریال اشاره و اظهار کرد: روزبه حصاری نقش اول این سریال یعنی امیرعلی صدرا را بازی می‌کند که مدیر یک مدرسه است و بازیگران متعددی که در کنار او به ایفای نقش می‌پردازند.

کاظم بلوچی، داریوش فرهنگ، ایوب آقاخانی، فریبا جدیکار از دیگر بازیگران این سریال هستند که برای شبکه دو ساخته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید