آغاز دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی به «سربازان»

    کد خبر :564816

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که امسال در طرح سرباز مهارت، متعهد به آموزش ۴۰ هزار سرباز شدیم، افزود: دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی برای سربازان در ۱۶ استان در سطح کشور شروع شده که استان آذربایجان شرقی به عنوان اولین استان توانسته با آموزش بیش از ۱۰۶۴ نفر کار را با موفقیت به نتیجه برساند.

‌امیر حسین آل اسحاق در رابطه با طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح، اظهار کرد: در قالب این طرح براساس تفاهم نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان با همکاری جهاد دانشگاهی مهارت‌هایی به سربازان آموزش داده می‌شود.

وی عنوان کرد: اساس این طرح، آموختن مهارت‌های لازم به سربازان در دوره سربازی است که در قالب آن، آموزش‌هایی از قبیل مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی به سربازان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان دوران سربازی با همکاری جهاد دانشگاهی مدارکی جهت پایان دوره به سربازان ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا،مدیرکل طرح‌های ملی جوانان در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: باتوجه به مدت محدود دوران سربازی شاید نتوانیم سربازان را با تمامی مطالب آشنا کنیم؛ اما این امر شروع خوبی است تا شناخت فردی و آمادگی‌های لازم برای ورود به بازار کار داشته باشند.

وی یادآور شد: موضوع مهارت‌های ورزشی منجر به اشتغال در اولویت کاری ما قرار گرفته و سرفصل‌های این بخش نیز مشخص شده است؛ امیدواریم به زودی شاهد اجرای این طرح باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید