قیمت سیمان افزایش یافت

    کد خبر :563998

در حالی که تا روز گذشته قیمت هر تن سیمان تحویل درب کارخانه ۱۴۷ هزار تومان بود، امروز با تصمیم اعضای انجمن تولیدکنندگان سیمان این میزان به ۱۸۴ هزار تومان افزایش دهند.

اعضای انجمن کارفرمایان صنعت سیمان (تولیدکنندگان سیمان) پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۵ تیرماه) در نشستی به منظور جلوگیری از توقف تولید کارخانجات و تنش‌های کارگری، قیمت سیمان را افزایش دادند.

بر اساس این هم اندیشی، مقرر شد تا در صورت افزایش قیمت پاکت سیمان، بار دیگر نرخ جدید پاکت سیمان، به قیمت تعیین شده در نشست امروز افزوده شود.

در این هم اندیشی مدیران عامل شرکت‌های تولیدکننده سیمان متعهد شدند سیمان تیپ ۱ با قیمت هر تن ۱۷۸ هزار و ۶۰۰ تومان، تیپ ۲ با قیمت هر تن ۱۸۴ هزار و ۱۳۸ تومان و تیپ ۵ نیز با نرخ هر تن ۱۸۷ هزار و ۸۱۰ تومان به فروش برسد.

گفتنی است هر تن سیمان تیپ ۲به عنوان پرمصرف‌ترین نوع سیمان در حال حاضر قیمت تحویل درب کارخانه آن، ۱۴۷ هزار تومان است که از فردا با نرخ‌های جدید به عاملان توزیع فروخته خواهد شد.

به گزارش مهر،در این جلسه همه مدیران عامل کارخانجات تولیدکننده این محصول، متعهد به افزایش ۳۷ درصدی قیمت سیمان شده اند.

خاطرنشان می‌شود، وزارت راه و شهرسازی قرار است طرحی با هدف کاهش قیمت تمام شده ساخت و ساز با عنوان «بازار تعهدی مصالح ساختمانی» اجرا کند که بر اساس آن، بانک عامل اقدام به خرید انبوه مصالح ساختمانی کرده و سپس به صورت تدریجی محصول خریداری شده را به قیمت عمده فروشی در اختیار انبوه سازان قرار می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید