محمود صادقی: هجمه‌های اخیر به زنگنه بودار است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۹
    کد خبر :563966

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زنگنه یکی از عناصر مهم و کلیدی دولت است، گفت: انتقادها و حمله‌های اخیر به وزارت نفت بودار و مشکوک است.

محمود صادقی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت در طول عمر جمهوری اسلامی یکی از پیشگامان خدمت بوده است، گفت: وی یکی از افرادی بود که در زمان مرحوم شاهرودی در قوه قضاییه فهرست اموال و دارایی‌های خود را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه زنگنه یکی از عناصر مهم و کلیدی دولت تدبیر و امید است، افزود: ممکن است در برخی امور دولت، نقدهایی داشته باشیم، اما این بخش (وزارت نفت) را تحسین می‌کنیم، به دلیل اینکه فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در سال‌های گذشته (دولت‌های نهم و دهم) به دلیل خلق بابک زنجانی‌ها با مشکلات و گرفتاری‌هایی از جمله فساد مواجه بود، اما با ورود زنگنه به وزارت نفت تحولات بزرگی در این وزارتخانه ایجاد شد. بعد از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) نیز سعی شد قراردادهای متعددی با شرکت‌های بزرگ منعقد شود که متاسفانه در این مسیر شاهد سنگ‌اندازی‌های بسیاری بودیم.

صادقی با بیان اینکه اگر بعد از برجام برخی موانعی ایجاد نمی‌کردند و ما با شرکت‌های بزرگ نفتی قراردادهایی منعقد می‌کردیم، برگشت تحریم‌ها سخت‌تر می‌شد، تصریح کرد: در شرایط فعلی برخی نمایندگان مجلس که انتقادهایی به وزارت نفت و شخص وزیر وارد می‌کنند معتقدند بابک زنجانی‌هایی داشته باشیم تا نفت کشور به فروش برسد، اما معتقدم هم اکنون ما نفت می‌فروشیم که فسادی در آن نیست.

زنگنه جزو قهرمانان ملی است، برخی از پشت به قهرمانان ملی خود خنجر می‌زنند

وی عنوان کرد: زنگنه جزو وزیرانی است که باید به‌عنوان قهرمان ملی از وی تقدیر شود، نه اینکه از روبه‌رو ترامپ صنعت نفت ایران را تحریم می‌کند و از پشت نیز برخی در داخل خنجر بزنند. این رفتار کاملا ناجوانمردانه است.

زنگنه فعالیت کاسبان تحریم را کساد کرده است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند به نقاط قوت دولت روحانی ضربه بزنند، گفت: بنده تاکنون هیچ ارتباطی با وزارت نفت نداشته و ندارم، اما معتقدم هجمه‌ها و انتقادهای اخیر به زنگنه غیرمنصفانه و به نوعی بودار است، وی سدی در برابر کاسبان تحریم بوده، از این رو جای تعجب ندارد که با چنین هجمه‌هایی مواجه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید