۱۵ محله تهران فاقد پارک است

    کد خبر :563918

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از مجموع ۳۵۲ محله شهر تهران ۱۵ محله فاقد پارک است.

نشست مشترک معاون خدمات شهری شهرداری تهران، شهرسازی و معماری شهرداری تهران و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در خصوص افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار برگزار و بر تسریع در روند تملک باغات و زمین های واجد شرایط شناسایی شده در مناطق فوق تاکید شد.

مجتبی یزدانی در این جلسه با اشاره به این که در سطح شهر تهران 6منطقه (7،8،10،11،12 و 17) سرانه فضای سبز پایین تری نسبت به سایر مناطق دارند، گفت: لزوم توجه ویژه به این مبحث جزو خواسته های شهردار تهران بوده است که باید در این بخش توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

به گزارش فارس، یزدانی با اشاره به این که کمیته‌ای در این راستا تشکیل خواهد شد، گفت: این کمیته شامل نمایندگانی از کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، معاونت خدمات شهری، سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: نقاط اعلامی برای تبدیل آن به فضای سبز عمومی بعضا پیشنهادات مناطق و برخی از آنها پیشنهادات این حوزه بوده است و گاها در هر منطقه چند نقطه برای این منظور در نظر گرفته شده است.

یزدانی با ذکر این نکته که از 352 محله در سطح شهر تهران، 17 محله فاقد پارک بوده است، گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته 2 محله دارای پارک شدند و 15 محله دیگر فاقد پارک هستند و این محلات در اولویت کاری ما قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید