در حوزه مدیریت منابع آب رقم خورد

آغاز همکاری اتحادیه اروپا با وزارت نیرو

    کد خبر :563897

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل از برگزاری جلسات متعدد با بخش آب اتحادیه اروپا به منظور همکاری در حوزه مدیریت منابع آب ایران خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت نیرو، فرهاد یزدان‌دوست، گفت: تاکنون جلسات متعددی با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا در بخش آب، دیپلمات‌های سفارت آلمان، فنلاند، اتریش و مسئولان حوزه آب وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت امور خارجه برگزار شده، در راستای این همکاری، اولویت‌ها و چالش‌های آبی ایران به اطلاع هیئت اروپایی رسیده است.

وی با بیان اینکه هیئت کارشناسی اتحادیه اروپا از دو روز پیش به منظور بررسی راهکارهای همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های آن اتحادیه به پروژه‌های حوزه آب، سفر دو هفته‌ای خود به ایران را آغاز کرده است، گفت: هیئت کارشناسی اتحادیه اروپا طی روزهای آتی نشست‌های تخصصی به تفکیک با مسئولان و کارشناسان حوزه آب در وزارت نیرو برگزار کرده و پس از آن به عنوان پایلوت به شهر شیراز سفر و بررسی را در این زمینه آغاز خواهند کرد. در پایان سفر، جلسه اختتامیه با حضور تمامی مسئولان در حوزه آب برای بررسی توافق‌های آتی با نمایندگان اتحادیه اروپا انجام می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید