گلکسی A90 با تراشه اسنپدراگون 855، پشتیبانی 5G و لرزشگیر پیشرفته معرفی می‌شود

    کد خبر :563702

گلکسی A90 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G، با بهره‌مندی از تکنولوژی جدید لرزشگیر دوربین موسوم به Tilt OIS درکنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام معرفی خواهد شد.

هفته‌ی‌ گذشته گفته شد که گلکسی A90 سامسونگ احتمالا با نامی دیگر و فناوری شارژ سریع ۴۵ وات معرفی می‌شود. در آن خبر گفته شده بود که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A90 از سری گوشی‌های هوشمند سری R خواهد بود و با این نام معرفی نخواهد شد.

براساس آخرین اخبار، مشخص شد که ظاهرا سوءتفاهمی رخ داده و منابع منتشرکننده‌ی خبر نام تجاری دستگاه بعدی کره‌ای‌ها را با کدنام داخلی گوشی هوشمند اشتباه گرفته‌اند.

درنتیجه، به‌نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر معرفی دستگاهی با نام گلکسی A90 باشیم. علاوه‌بر شفاف‌سازی که در مورد نام این گوشی هوشمند انجام شده، اطلاعات بیشتری نیز در مورد مشخصات آن به‌اشتراک گذاشته شده است. انتظار می‌رود گلکسی A90 در دو نسخه‌ به بازار عرضه شود. شماره‌ی مدل SM-A905 نسخه‌ی 4G این دستگاه، با نمایشگر ۶.۷ اینچی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی به‌علاوه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی و تکنولوژی لرزشگیر منحصربه‌فرد و جدیدی به نام Tilt OIS معرفی خواهد شد.

نسخه‌ی 5G گلکسی A90 با شماره‌ی مدل SM-A908، از نمایشگر ۶.۷ اینچی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی به‌علاوه‌ی ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. یکی از مهم‌ترین‌ ویژگی‌های هر دو نسخه‌ی گلکسی A90 آن است که هر دو گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام بهره می‌برد. این نخستین بار است که گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ با تراشه‌ی پرچم‌دار به بازار عرضه می‌شوند. همین مسئله باعث می‌شود گوشی هوشمند جدید سامسونگ بتواند با گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار اقتصادی سایر شرکت‌های تولیدکننده رقابت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید