کمک برانکو به پرسپولیسی ها برای جذب «چاچیچ»

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۹
    کد خبر :562722

«آن ته چاچیچ» سرمربی سابق تیم ملی کرواسی گزینه اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس برای جانشینی «برانکو ایوانکوویچ» به حساب می آید. این در حالی است که تا پیش از مطرح شدن نام چاچیچ مدیران پرسپولیس فقط روی گزینه های ایتالیایی نظر مساعد داشتند.

«ایرج عرب» مدیر عامل، «مهدی محمد نبی» و «علی رغبتی» اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) راهی ترکیه شدند تا مذاکرات خود را با سه گزینه مد نظر انجام دهند. در این بین گفته می شود شانس چاچیچ بیش از سایر گزینه ها است و مدیران باشگاه اولویت مذاکره خود را برای این گذاشته اند.

البته شب گذشته چاچیچ در خصوص مسایل مالی کمی با مدیران باشگاه اختلاف نظر داشته و حتی احتمال اینکه او راضی به حضور در ترکیه نشود نیز وجود دارد.

گفته می شود که برانکو از طریق نزدیکان خود این مربی را به مدیران پرسپولیس پیشنهاد داده تا همچنان علاقه خود را به پرسپولیس نشان دهد و اعلام کرده تا ظهر امروز نظر مثبت چاچیچ را جلب و او را به ترکیه و پای میز مذاکره با پرسپولیسی ها خواهد کشاند.

یک منبع آگاه به ایرنا گفت گزینه اول و بسیار جدی پرسپولیس چاچیچ است اما در صورتی که نتوانیم با او به توافق برسیم گزینه دوم ما «جیانی ده بیاسی» خواهد بود. البته تمام تلاش ما این است که بتوانیم نظر مثبت چاچیچ را جلب کنیم.

همچنین از «ماسیمو کاررا» و «الکساندر نوری» به عنوان گزینه های بعدی سرخپوشان اسم برده می شود.

همچنین در صورتی که چاچیچ امروز در ترکیه با مدیران پرسپولیس پای میز مذاکره بنشیند قرارداد او تا فردا نهایی خواهد شد و از شنبه در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می کند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز چهارشنبه زیر نظر کریم باقری به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید