نگرانی آقای وزیر از رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور

    کد خبر :562697

وزیر ورزش و جوانان رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور را نگران کننده دانست.

مسعود سلطانی فر در هفتادمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با اشاره به ظرفیت‌های موجود استان قم برای برگزاری رویدادهای ورزش‌های همگانی گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود می‌توان با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در این استان نشاط اجتماعی تزریق کرد.

وی خطاب به استاندار قم که در این جلسه حضور داشت گفت: ترویج ورزش‌های همگانی در این استان برای ایجاد نشاط اجتماعی بسیار کمک کننده است. مسوولان استانی برنامه‌های ورزشی و خانوادگی را که جمع زیادی از مردم را در بر می‌گیرد را اجرا کنند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی در این استان یکی از مهم‌ترین نیازهای استانی است، اظهار کرد: این استان در نقطه جعرافیایی خوبی قرار دارد و از امکانات هتلینگ مناسبی برخوردار است و می‌تواند از این ظرفیت برای برگزاری مراسم‌های ورزشی اقدام کند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه به برگزاری موفق لیگ جهانی والبیال در دو استان ارومیه و اردبیل اشاره کرد و افزود: این رویداد باعث تزریق نشاط اجتماعی به این دو استان و افزایش غرور ملی شده است.‌ استان قم می‌تواند از فرصت همه میلادهای ائمه برای برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و بومی-محلی کمک بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید