آخرین وضعیت ساخت سریال «موسی(ع)»

    کد خبر :562684

احمد میرعلایی ضمن اشاره به بهبود وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان سریال تلویزیونی «موسی (ع)» از آغاز ساخت دکورهای این مجموعه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

احمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)» درباره وضعیت سلامتی جمال شورجه کارگردان این سریال عنوان کرد: حال جمال شورجه رو به بهود است و امیدواریم در آینده نزدیک بتواند به محل کارش برگردد.

وی درباره شرایط پیش‌تولید پروژه تلویزیونی «موسی (ع)» به کارگردانی جمال شورجه نیز توضیح داد: کارهای پروژه «موسی (ع)» در جریان است و با حضور مشاوران شورجه پیش می‌رود.

این تهیه‌کننده با اشاره به اخبار جدید از پروژه اظهار کرد: طی روزهای آینده شروع کار ساخت کمپ را خواهیم داشت که مرکزی برای کارگاه‌ها و پشتیبانی اصلی تولید سریال خواهد بود. همچنین در آینده نزدیک ساخت دکورها را نیز در دستور کار خواهیم داشت؛ ۲ شهر اصلی مصر در شهرک سینمایی ایجاد می‌شود و از دکورهای سریال «یوسف پیامبر» نیز استفاده می‌کنیم.

به گزارش تسنیم،میرعلایی در پایان درباره تصویربرداری پروژه در کشورهای خارجی نیز اظهار کرد: تصمیمی نداریم به کشور دیگری برویم، برای ما ساخت خوب و قوی سریال مدنظر است و امکاناتی هم که نیاز داریم در داخل فراهم است؛ برای حضور هنرمندانی که طراحی بخش‌های مختلف را برعهده دارند هم تمهیدات سینمایی لازم پیش‌بینی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید