بهره برداری از ۴ پروژه بزرگ ترافیکی پایتخت

    کد خبر :562669

‌‌معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح۴ پروژه بزرگ ترافیکی در پایتخت تا پایان امسال خبر داد.

صفا صبوری معاون فنی و عمران شهرداری تهران در مراسم افتتاح اتصال کندروی شمالی بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی(ع) جنوب در منطقه یک تهران اظهار داشت: ۴ پروژه بزرگ ترافیکی شهر تهران شامل زیرگذر کوی نصر، زیرگذر استاد معین در خیابان آزادی، فاز یک پروژه شهید بروجردی و شهید رستگاری در حال اجراست که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح پروژه اتصال کندروی شمالی بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی (ع) جنوب افزود: یکی از اتصالات بزرگراه ارتش به امام علی(ع) جنوب تکمیل نبود و کسانی که از کندروی شمالی مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش در حرکت بودند. امکان تغییر مسیر به سمت امام علی (ع) جنوب را نداشتند که با اقدام شهرداری منطقه یک این پروژه به طول ۲۵۰ متر به بهره برداری رسید و شهروندان می توانند در این مسیر دسترسی ایمن داشته باشند.

شهردار منطقه یک نیز در این مراسم اظهارداشت: این پروژه با هدف روانسازی جریان ترافیک در محدوده بزرگراه ارتش، میدان اقدسیه و تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال اجرا و به اتمام رسید.

به گزارش فارس،‌ موسوی توسعه فضای سبز را بخش دیگری از اجرای این پروژه دانست و افزود: بیش از ۶ هزار متر مربع فضای سبز در حاشیه این پروژه با غرس ۲ هزار اصله نهال اجرا شد و به‌عنوان یکی از نقاط بی دفاع شهری محل تجمع معتادین شده بود و برای شهروندان ایجاد ناامنی کرده بود که با پاکسازی و تبدیل آن به فضای سبز بخش توسعه یافته به بوستان هفت تیر افزوده شد.

وی افزود: اجرای پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به خیابان رشیدالدین فضل اله، تکمیل پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) جنوب، اتصال امتداد بزرگراه ارتش به بزرگراه لشگرک از دیگر پروژه های ترافیکی در حال اجرا در منطقه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید