تصادف مرگبار پراید در جاده دماوند

  • حوادث
  • یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۵
    کد خبر :562158

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در مسیر غرب به شرق جاده دماوند خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه تصادف اظهار کرد: ساعت ١١ و ٢دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده دماوند قبل از خیابان اتحاد به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید هنگام حرکت به دلایل نامشخصی از مسیر خارج شده و پس از انحراف در حاشیه مسیر با بتن‌ها و موانع برخورد کرده است.

به گزارش تسنیم،سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افرود: این خودرو تا حدی متلاشی شده بود و راننده آن که مردی حدودا ٣۵ ساله و تنها سرنشین این خودرو بود، در خودرو گرفتار شده بود بنابراین آتش نشانان همزمان با انجام ایمن‌سازی های لازم به وسیله تجهیزات لازم این فرد را از خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از بررسی وضعیت جسمانی راننده خودرو متوجه شدند که وی به علت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی در پایان گفت: محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد و نیروها تا دقایق دیگر محل را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید