رئیس کمیته و برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم پایدارسازی گود کنار برج میلاد

    کد خبر :561998

رئیس کمیته و برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص وضعیت گود جنب برج میلاد هشدار داد و بر لزوم پایدارسازی آن تاکید کرد.

مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود گفت: کنار مرکز همایشهای برج میلاد یک ضایعه شهری است که بیش از ۵ سال است شهر را آزار می‌دهد. تعیین نشدن تکلیف این گود تاب آوری فضای شهری را دچار چالش کرده و به خطری بالقوه برای برج تبدیل شده است.

وی با بیان این که از ابتدای شورای پنجم پیگیری وضعیت گود رها شده در دستور کار قرار داشته است،اظهارکرد: متأسفانه علیرغم پیگیری‌های انجام شده نه تنها طرح جامع مربوط به اراضی برج میلاد تهیه نشده بلکه در خصوص گود مجاور این برج نیز تعیین تکلیف نشده است.

فراهانی افزود: متأسفانه شهرداری تهران تاکنون در پاسخ به مکاتبات و پیگیری‌های سازمان بازرسی کشور در سال ۹۶ و ۹۸ در خصوص پایدار کردن گودال کنار برج میلاد و خطر کج شدن برج اقدام جدی انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این که لازم است که گود کنار برج میلاد پایدارسازی شود، گفت: انتظار می‌رود که شهرداری تهران و سازمان سرمایه گذاری اقدام جدی در راستای حل مشکل گود کنار برج میلاد انجام دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید