کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

  • ورزشی
  • جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲
    کد خبر :560907

مراسم قرعه کشی سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته برگزار شد و چهار کاراته کای ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

مسابقات لیگ جهانی کاراته از عصر امروز به وقت تهران با حضور ۶۵۹ کاراته کا از ۷۹ کشور به میزبانی کانادا در شهر مونترال آغاز خواهد شد. مراسم قرعه کشی این رقابتها بامداد امروز برگزار شد و طی آن حمیده عباسعلی، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده رقبای خود را شناختند.

بر اساس برنامه اعلام شده در روز نخست این مسابقات، رقابتهای مقدماتی کاتای تیمی بانوان، کاتای انفرادی مردان و مبارزات اوزان ۵۰-، ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم بانوان، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که تیم ایران تنها سجاد گنج زاده را روی تاتامی این مسابقات دارد.

به گزارش مهر،وی دور نخست «بورک بلتران» از پرو را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه نمایندگان کره جنوبی و چین تایپه می‌رود. در این وزن ۳۳ کاراته کا به رقابت خواهند پرداخت.

فردا شنبه اول تیرماه و در روز دوم مسابقات چهار کاراته کای دیگر کشورمان به روی تاتامی می‌روند. حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، جایی که ۳۰ کاراته کا حضور دارند، ابتدا با «هانا زیوکویچ» از کرواسی پیکار می‌کند و در ادامه با «آناستاسیا استاپاشکو» از اوکراین پیکار خواهد کرد.

هامون درفشی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف «سوپا نگامفون فیت» از تایلند خواهد رفت. وی در صورت برتری در این مبارزه با برنده دومنیکن و اوکراین دیدار می‌کند. در این وزن ۶۸ کاراته کا برای کسب مدال مبارزه خواهند کرد.

در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری در میان ۶۰ کاراته کای حاضر بعد از یک دور استراحت به دیدار برنده مبارزه چین تایپه و کانادا خواهد رفت. سعید احمدی دیگر کاراته کای کشورمان در این وزن کار خود را با مبارزه برابر «یرماک آینازورا» از قزاقستان آغاز می‌کند و در ادامه به مصاف برنده دیدار کاراته کاهای آمریکا و اردن خواهد رفت.

کاراته کاهای کشورمان که برای کسب امتیاز در مسیر رسیدن به سهمیه المپیک تلاش می‌کنند در صورت رسیدن به دیدار نهایی و یا رده بندی روز یکشنبه به روی تاتامی خواهند رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید