کار برای مربی داخلی در پرسپولیس سخت است

  • ورزشی
  • جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲
    کد خبر :560904

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه پرسپولیس باید دنبال مربی بین المللی باشد، گفت: برانکو حق داشت به آینده حرفه ای‌اش فکر کند و شرایط فعلی مانند سمی برای جانشین داخلی‌اش است.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با مهر، در خصوص برخورد هواداران پرسپولیس با جدایی برانکو ایوانکوویچ از این تیم گفت: هواداران چنانچه واقعیت‌ها را متوجه شوند نظم لازم هم به باشگاه باز می‌گردد. کسی را نباید مقصر دانست. اما موضوع اینجاست که رفتارها باعث شده تا همه چیز پیچیده شود. با این حال من فکر می‌کنم در شرایط فعلی نباید کسی را مقصر دانست. بحران‌های مالی پرسپولیس نقش بسزایی در بدهی‌ها دارد.

کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد برانکو با مشکلات مالی پرسپولیس افزود: برانکو از هفت الی هشت ماه پیش درخواست پرداخت مطالباتش را داشته است. بارها مشکلاتش را در میان گذاشته بود و نباید کار به روزهای آخر می‌کشید. به هر حال قرارداد بین بازیکن و مربی با باشگاه مهمترین برگه‌ای است که باید به آن متعهد بود. پرداختی‌های مالی به برانکو نیاز به مدیریت داشت.

وی ادامه داد: رفتار برانکو اصلاً اشتباه نبود. او زندگی حرفه‌ای دارد و باید تصمیم مناسبی برای آینده شغلی خود می‌گرفت. حالا که به طور قطع برانکو رفته است باید دنبال جایگزین بین المللی برایش باشند.

ذوالفقارنسب درباره قرارداد با جانشین برانکو به مدیران باشگاه هشدار داد و تصریح کرد: آنها نباید اشتباهات برانکو را روی یک مربی خارجی دیگر هم تجربه کنند. هر مربی خارجی نیاز به اطمینان خاطر دارد تا بتواند افکارش را در تیم با آرامش دنبال کند.

وی درباره احتمال حضور سرمربی داخلی در رأس کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: مربی داخلی خیلی سخت است که بتواند با این شرایط موفق شود و انتظارات را برآورده کند. آنها توانایی‌های فنی لازم را دارند اما حاشیه‌های کاذب فعلی می‌تواند برای هر مربی داخلی که به پرسپولیس بیاید سم مهلک باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید