جزییات قرارداد مکانیزه سینمادار و پخش‌کننده/ همه چیز شفاف می‌شود

    کد خبر :560787

رییس کانون پخش‌کنندگان سینما تاکید کرد با مکانیزه شدن فرآیند ثبت قرارداد پخش‌کنندگان و سینماداران همه اطلاعات موردنظر قابل دسترس می‌شود.

علی سرتیپی رییس کانون پخش‌کنندگان سینما  با اشاره به طرح مکانیزه شدن ثبت قرارداد توزیع‌کنندگان و سینماداران که به تازگی اجرای آن در شورای صنفی نمایش به تصویب رسیده است، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدتی است که پروانه نمایش را برای فیلم‌ها به صورت مکانیزه صادر می‌کند و دیگر شیوه سنتی این امر که پروانه‌ها روی کاغذ صادر می‌شد، اتفاق نمی‌افتاد.

وی با اشاره به اینکه پروانه نمایش فیلم‌ها به صورت مکانیزه و از طریق اینترنت در اختیار اداره‌های ارشاد استان‌ها قرار می‌گیرد، توضیح داد: در راستای همین روند عقد قرارداد میان شرکت‌های پخش نیز به‌صورت مکانیزه انجام می‌شود و قرار بر این است که کلیه قراردادها و حواله‌های سینمایی به صورت مکانیزه صادر شود.

رییس کانون پخش‌کنندگان بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح، تمام اطلاعات موردنظر در حوزه قرارداد هر سینما و تعداد سانس‌ها و برنامه آینده سینماها کاملاً شفاف در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش مهر،سرتیپی در پایان درباره اینکه کدام سایت قرار است این اطلاعات را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد، گفت: هنوز مشخص نیست چه سایتی قرار است این مسئولیت را برعهده بگیرد، باید دید کدام یک از سایت‌های فروش بلیت می‌توانند پاسخگوی ارائه این اطلاعات باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید