تاجرنیا: آقایان در حال ارسال پالس هستند بلکه بتوانند در دولت بعدی نقشی داشته باشند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۱۲
    کد خبر :560725

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور اخیرا در توئیتی با اشاره غیرمستقیم به رئیس دولت اصلاحات نوشته است: «‏تعداد زیادی از جوانان عزیز نو اصلاح‌طلب سودای نمایندگی مجلس دارند؛ این حقشان است. مشکل از اعتبار ریخته سیاستمداران بازنشسته‌ای است که مردم باید به “ندای“ «تکرار می‌کنم» آنان پاسخ مثبت و به جوانان پرشور رأی بدهند.»

علی تاجرنیا، از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در گفت و گو باانتخاب، در واکنش به این اظهارنظر گفت: من فکر میکنم که ارزیابی های امروز برخی از اطرافیان آقای روحانی مثل ارزیابی برخی اصولگرایان در دوره دوم آقای احمدی نژاد است که تصورشان به نوعی این بود که کار کشور به سمت یک جناح و جریانی که شاید نزدیک اصولگرایی باشد می رود و همین امر هم آنها را به موضع گیری هایی وا می دارد.

او افزود: متاسفانه در مجموعه اطرافیان اقای ریئس جمهور چهره های قرار گرفته اند که عمدتا هدف آن ها این است که در عرصه قدرت باشد. احساس میکنم اینها که دچار یک تحلیل اشتباه شدند که ممکن است شرایط کشور یک نوع رویگردانی از اصلاح طلبان ایجاد کرده باشد. از همین رو دنبال فرستادن پالس هایی هستند که یا بتوانند در دولت آینده نقشی داشته باشند یا حداقل در یک حاشیه امنی قرار بگیرند.

تاجرنیا ادامه داد: این افراد عمدتا چهره های تاثیر گذاری در سپهر سیاسی ایران نیستند و اگر امروز به واسطه شرایط دولت در جایگاهی قرار گرفته اند، نشانه اثر گذاری آن ها نیست. بنابراین فکر میکنم که خیلی نه نظرات ان ها اهمیتی دارد و نه اصلاح طلبان باید خودشان را درگیر این مسائل کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: آقای روحانی بدون شک بدون حمایت های اصلاح طلبان نه در دوره ی اول و نه در دوره دوم رئیس جمهور ایران نبودند. بنابراین من فکر می کنم که بر ایشان واجب است که مراقبت کنند که این دوستان و حلقه های نزدیک ایشان اخلاق نزاکت سیاسی را رعایت کنند.

تاجرنیا افزود: آقای خاتمی یک چهره تاثیرگذار نه تنها در فضای سیاسی کشور بلکه یک چهره کاملا بین المللی است و جملات و با رفتار های تحقیرآمیز از طرف افرادی که نزدیکان دولت هستند شخصیت ایشان جا به جا نخواهد شد. بدون شک آقای خاتمی یک چهره بسیار مقبول در جامعه ی ایران است.

تاجرنیا افزود: فکر می کنم فقط کسانی که اظهارنظرهای اینچنینی می کنند فقط جایگاه و شخصیت خودشان و اعتبار خود را در بین افکار عمومی تنزل می دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید