پرداخت کمک هزینه به ورزشکارانی که سهمیه المپیک بگیرند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۰۴
    کد خبر :560185

معاون وزیر ورزش گفت: هر ورزشکاری که در هر زمان سهمیه المپیک را کسب کند طبق مصوبهوزارت ورزش وکمیته ملی المپیک به مدت یک سال هر ماه مبلغ ۵ میلیون تومان کمک هزینه دریافت می‌کند.

به گزارش مهر، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش در جلسه مشترک مسعود سلطانی فر با رؤسای فدراسیون‌ها گفت: به یاری خدا و با پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیار زیادی که از ابتدای تأسیس وزارت ورزش انجام شد، دستگاه ورزش کشور صاحب قانون شد و قانون وظایف وزارت ورزش و جوانان نهایتاً در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و امیدواریم هرچه سریع‌تر مراحل ابلاغ آن هم انجام شود تا ملاک عمل برای همه ارکان وزارتخانه باشد.

وی افزود: پس از هر سفر برون مرزی سرپرستان تیم‌ها موظف هستند بلافاصله گزارش سفر را به فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند. همچنین ارسال درخواست برای سفرها به شورای برون مرزی حتماً به موقع انجام شود.

داورزنی ادامه داد: فدراسیون‌های ورزشی باید با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و هیأت‌های ورزشی به عنوان بازوهای خود در تعامل کامل باشند تا کار به حکمیت وزارت ورزش و جوانان نکشد.

وی اظهار داشت: هر ورزشکاری که در هر زمان سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند طبق مصوبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیر ماه ۹۷ به مدت یک سال هر ماه مبلغ ۵ میلیون تومان کمک هزینه دریافت می‌کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش در پایان گفت: بعد از حادثه ناگوار سیل که جامعه ورزش کشور اولین واکنش و کمک‌ها را به آن انجام داد مقر شد با همکاری بسیج دستگاه‌های مختلف به ساختن خانه برای سیل زدگان بپردازند که سهم دستگاه و جامعه ورزش کشور ۷۰ واحد مسکونی در خرم آباد شد. امیدواریم با تشکیل یک کمپین ویژه و کمک کلیه جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، فدراسیون‌ها، مربیان و مدیران استانی این بار هم جامعه ورزش همچون کمک در حادثه سیل روسفید و پیشقدم باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید