رد سرقت‌های نارمک در خانه تیمی دو برادر

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۲۷
    کد خبر :559475

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو برادر که خانه مجردی‌شان را به پاتوق مصرف موادمخدر و حضور سارقان تبدیل کرده بودند، خبر داد.

سردار کیوان ظهیری دراین باره گفت: مدتی قبل در پی وقوع سرقت‌های داخل منزل و گوشی قاپی در شرق تهران مأموران کلانتری نارمک رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در تحقیقات آنان برای دستگیری متهمان مشخص شد که سارقان فاقد محلی مشخص بوده و هربار پاتوق خود را تغییر می‌دهند.

ظهیری با اشاره به ادامه اقدامات مأموران برای دستگیری سارق، گفت: تجسس‌های فنی ادامه داشت تا اینکه اهالی منطقه نارمک در تماس با پلیس از یک خانه تیمی که مردان زیادی برای مصرف مواد مخدر در آن تردد داشتند، خبر دادند و مأموران نیز برای رسیدگی به موضوع روز گذشته با مجوز قضائی به این خانه اعزام شده و 11 مرد را که در حال مصرف مواد مخدر بودند دستگیر و به کلانتری منتقل کردند و مشخص شد در میان این افراد سارق تحت تعقیب نیز حضور دارد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از این خانه مجردی مقادیر قابل توجهی وسایل سرقت نظیر کیف پول و تلفن همراه و… کشف و ضبط شد، گفت: در تحقیقات انجام شده از متهمان مشخص شد که دو برادر ساکن این خانه مجردی هستند و در ازای دریافت وسایل سرقتی از معتادان موادمخدر، جای مصرف این مواد را به آنان می‌دهند.

وی از تشکیل پرونده برای این دو برادر و نیز افراد دستگیر شده در این خانه مجردی خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید