نصب گیت‌های ویژه برای تردد وکلا در دادگستری

    کد خبر :559381

رئیس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از نصب گیت‌های ویژه برای تردد وکلا در دادگستری های کشور خبر داد.

علی بهادری جهرمی  از نصب گیت‌های ویژه برای تردد وکلا خبر داد و گفت: اوایل سال گذشته به تقاضای برخی از همکاران وکیل، جلسه ای با موضوع تکریم وکلا و کارشناسان در مبادی ورودی دادگستری‌ها، با رییس کل دادگستری استان تهران داشتم که با لطف و قول مساعد وی و پیگیریهای بعدی، به امضای تفاهم‌نامه تسهیل تردد وکلا و کارشناسان رسمی در ورودی مراجع قضایی منجر شد.

وی افزود: پس از قبول مسؤولیت مرتبط در قوه نیز به صورت مستمر موضوع از مسؤولین قوه قضائیه پیگیری شد. در استان تهران نیز پیگیری‌های متعددی انجام و جلسات متعددی تشکیل شد تا نهایتا روز یکشنبه گذشته جلسه‌ای در دادگستری استان تهران با حضور مسؤولین مربوطه از قوه قضائیه، رئیس و برخی اعضای هیأت مدیره کانون وکلای مرکز و نماینده مرکز وکلا برگزار شد.

بهادری جهرمی ادامه داد: پس از مطالعه صورتجلسه و مقایسه آن با صورت‌جلسات قبلی و نیز استماع گزارش کارشناس مرکز این نتیجه حاصل شد که یکی از مهمترین علل تعویق اجرایی شدن این مطالبه مهم، تامین اعتبار مالی آن است.

وی تصریح کرد: لذا در مرکز وکلا تصمیم بر این شد که فعلا گیت‌هایی که برای ورود به ساختمانهای این مرکز انتخاب شده بودند، در برخی مجتمع های قضایی پر تردد نصب شود تا نخستین گام عملی در راستای تکریم وکلا و کارشناسان توسط مرکز برداشته شود و تمام وکلا و کارشناسان عضو مرکز و کانون‌ها از منافع آن بهره‌مند شوند؛ بنابراین عملیات نصب گیت اکنون در دو مجتمع قضایی غدیر و شهید بهشتی در حال انجام است.

به گزارش فارس،رئیس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: بدیهی است تکمیل و تداوم این فرآیند، منوط به مشارکت در تامین اعتبار مالی آن توسط کانونهای وکلا و کارشناسان است تا معضل بازرسی بدنی همکاران در مبادی ورودی دادگستریها با همت جمعی وکلا و کارشناسان حل شود چراکه پول وکلا و کارشناسان امانتی است که برای خودشان باید هزینه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید