اظهار نظر عجیب بی ام و برای تولید سوپرکار

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۵
    کد خبر :559296

شرکت خودروسازی بی ام و در خصوص شایعاتی مبنی بر ساخت یک خودروی سوپرکار، اعلام کرد که در حال حاضر خودروی M8 یک سوپرکار بوده و نیازی به خودروی بالاتر نیست.

یکی از بزرگ ترین آرزوی طرفداران محصولات بی ام و، بدون شک طراحی و ساخت یک خودروی سوپراسپرت زیر پرچم این شرکت خواهد بود، اما در این خصوص مدیر بخش M پرفورمنس کمپانی خودروسازی “بی ام و” اعلام کرده است که در حال حاضر خودروی M8 یک سوپرکار تمام عیار بوده و این خودروساز باواریایی نیازی به یک خودروی سریع‌تر نخواهد داشت و با تکیه بر خودروی M8 نیز می‌توانیم به عملکرد بسیار خوبی دست پیدا کنیم.

این خودرو در حال حاضر سریع ترین ساخته کمپانی خودروسازی “بی ام و” در پیست نوربرگ رینگ آلمان به شمار می رود و به همین دلیل بازیگر اصلی بخش خودروهای سریع و قدرتمند این شرکت خودروی “بی ام و M8” خواهد بود.

خودروی “بی ام و M8” به عنوان قاتل پورشه توربو معرفی شده است و در زیر کاپوت خود یک موتور 4.4 لیتری توربوشارژر با حداکثر خروجی قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتن متری در مدل های معمولی و همچنین خروجی قدرت 617 اسب بخاری در نسخه های Competition خود دارد، این درحالیست که خودروی پورشه 911 توربو خروجی قدرت 533 اسب بخاری در مدل استاندارد و همچنین خروجی قدرت 572 اسب بخاری در نسخه های S ارائه می دهد تا نسبت دادن قاتل پورشه 911 توربو به خودروی “بی ام و M8” چندان دور از واقعیت نباشد.

به هرحال، کمپانی خودروسازی پورشه در حال توسعه نسل جدید 911 توربو بوده و گزارش شده است که خروجی قدرت آن در مدل معمولی به حداکثر 600 اسب بخار و همچنین خروجی قدرت آن در مدل S به چیزی حدود 640 اسب بخار خواهد رسید، بنابراین خودروی “بی ام و M8” قاتلی برای مدل های فعلی پورشه 911 توربو به شمار می رود و با روی کار آمدن نسل جدید این خودرو دوره حکومت M8 و برتری آن نسبت به خودروی پورشه 911 توربو نیز به پایان خواهد رسید، بویژه وزن بسیار کم محصولات پورشه که تاثیر قدرت پیشرانه محرک را چند برابر می کند.

شرکت خودروسازی “بی ام و ” اعلام کرده است که خودروی M8 در ماه سپتامبر به مشتریان عرضه می شود و نسخه استاندارد آن دارای قیمت 133 هزار دلاری بوده و در نسخه Competition به چیزی حدود 146 هزار دلار خواهد رسید. علاوه بر این مشتریان می توانند نسخه های روباز M8 را با حداقل قیمت 142 هزار 500 دلاری و حداکثر قیمت 155 هزار و 500 دلاری در مدل Competition خریداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید