شکوری: راهکاری برای دریافت پول فدراسیون و باشگاه‌ها از فیفا ارائه نشده است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱
    کد خبر :559056

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تأکید کرد با وجود مکاتبات صورت گرفته با فیفا، هنوز راهکاری برای دریافت پول فدراسیون و باشگاه‌ها ارائه نشده است.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره مطالبات باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال از فیفا گفت: پیرو مکاتبات و مذاکرات متعدد با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درباره مطالبات باشگاه‌های ایرانی و همچنین فدراسیون فوتبال، متأسفانه تا به امروز با توجه به تحریم‌های یکطرفه و ظالمانه، امکان دریافت مطالبات از فدراسیون جهانی امکان‌پذیر نبوده است.

وی افزود: فدراسیون فوتبال ایران چندین مرتبه در رابطه با کلیه باشگاه‌های ایرانی (استقلال، پرسپولیس و…) مکاتبات لازم را با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی، فاطما سامورا، دبیرکل فیفا و بخش امور مالی و حقوقی فیفا انجام داده و تا به امروز راهکار و مسیری در رابطه با دریافت این پول ارائه نشده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون اظهار داشت: همچنین در کنگره فیفا در شهر پاریس رئیس فدراسیون فوتبال و بنده مذاکرات حضوری متعددی با ریاست فیفا، دبیرکل و کلیه مسئولان مربوطه انجام دادیم و روند پیگیری ادامه خواهد داشت.

شکوری تأکید کرد: مطالبات فدراسیون فوتبال چندین برابر باشگاه‌هاست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا راهکاری در این زمینه پیدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید