ضاربان توله خرس در سلامت کامل روانی بودند

    کد خبر :558949

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران با بیان اینکه ضاربان این توله خرس در سلامت کامل روانی بودند، خواستار اشد مجازات برای قاتلان این حیوان شد.

حسینعلی ابراهیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران امروز در گفت‌وگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی درباره ماجرای کشته شدن توله خرسی در سوادکوه با توضیح اینکه عصر شنبه در منطقه شهرستان سوادکوه یک توله خرس از کوه پرت می شود. سپس چند نفر با سنگ شروع به ضربه زدن به این توله خرس آسیب دیده و او را سنگ باران می کنند، گفت: علی رغم اینکه خانمی آنجا به این افراد التماس می‌کند که این کار را نکنند آنها به سنگ باران ادامه می‌دهند و در نهایت توله خرس در راه بیمارستان تلف می‌ شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تاکید کرد: این کار جرم تلقی می شود ما درخواست مجازات داریم و به دلیل جریحه‌دار شدن احساسات دوستداران و فعالان محیط زیست درخواست اشد مجازات برای این افراد را کرده ایم.

ابراهیمی تصریح کرد: مردم با واکنش‌هایشان نشان دادند به محیط زیست خود حساس هستند و اطلاع رسانی سریع هم از مزایای شبکه‌های اجتماعی است که باعث شد ما هم بتوانیم با این موضوع برخورد کنیم.

وی یادآور شد: این یک اقدام بسیار غیراخلاقی است، اقدام این دو نفر از آن شکار غیرمجاز هم خلاف‌تر است.

به گزارش فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران در پاسخ به سوال مجری «سلام صبح بخیر» در این باره که آیا این دو فرد در سلامت عقلی و روانی بوده‌اند؟ گفت: بله و هیچ چیزی نمی تواند اقدام غیراخلاقی شان را توجیه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید