پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه جذب میلینکوویچ ساویچ

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۷
    کد خبر :558586

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با جدیت به دنبال خرید هافبک صربستانی تیم فوتبال لاتزیو است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به جذب سرگئی میلینکوویچ‌ ساویچ مصمم است. شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه مدعی شد ماتیا کژمان مدیر برنامه‌های این هافبک صربستانی این هفته با لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ملاقات خواهد کرد تا در خصوص احتمال عملی شدن این انتقال با یکدیگر بحث و مذاکره کنند.

دو باشگاه اما همچنان بر سر انتقال میلینکوویچ ساویچ به پارک‌دوپرنس اختلاف‌نظر دارند چرا که رقم پیشنهادی پاری‌سن‌ژرمن برای جذب این هافبک صربستانی 75 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده است و این با رقم درخواستی 100 میلیون یورویی مدیران باشگاه لاتزیو فاصله نسبتاً زیادی دارد.

به گزارش تسنیم ،کلودیو لوتیتو، رئیس و مالک باشگاه لاتزیو در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک صربستانی این تیم به نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: ما در لاتزیو کسانی را حفظ می‌کنیم که واقعاً دوست دارند در این تیم بمانند. اگر بازیکنی بخواهد چالشی جدید را تجربه کند، ما مانع راه او نخواهم شد. باید بگویم که میلینکوویچ ساویچ یکی از بهترین هافبک‌های فصل گذشته سری A ایتالیا بود.

باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد هم از دیگر مشتریان این هافبک 24 ساله هستند که تا سال 2023 با لاتزیو قرارداد دارد. این بازیکن فصل اخیر در 31 بازی سری A آمار 5 گل‌زده و 3 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید