موفقیت شاگردان معتمد در لیگ آزاد تکواندو هند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸
    کد خبر :558459

دو تکواندوکار هندی که در تیم ملی این کشور شاگرد محمد باقری معتمد می باشند موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شدند.

 رقابتهای بین المللی آزاد هند با حضور ۷۰۰ تکواندوکار از کشورهای مختلف در حیدرآباد برگزار شد که شاگردان محمد باقری معتمد ملی پوش سابق کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شدند.

وی که مدتی است هدایت تیم ملی این کشور را پذیرفته، در این رقابتها سه تکواندوکار داشت که شاگردان مستقیم او یک طلا و یک برنز کسب کردند.

نایب قهرمان بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن با اعلام این خبر به مهر گفت: این رقابتها در تقویم فدراسیون جهانی از سری تورنمنت های G1 ثبت شده و در این دوره شاهد استقبال خوب تکواندوکاران از کشورهای مختلف بودیم.

معتمد ادامه داد: برنامه ما تلاش برای ارتقا سطح فنی تکواندوکاران هندی است و در این مسیر تورنمنت های متعددی را مد نظر داریم که رقابتهای اردن و ویتنام از رقابتهایی است که پیش رو داریم. البته کار سختی است که زمان زیادی نیاز دارد، ولی با توجه روابط خوب بین ما و تکواندوکاران و البته انگیزه و علاقمندی بالایی که بین این تکواندوکاران شاهد آن بودیم کاهش این زمان دور از دسترس نیست.

وی در پایان گفت: کیارش بحری هم اینجا در کنار ما امور ترجمه، برنامه ریزی و هماهنگی را انجام می دهد که خیلی به ما کمک کرد و از ایشان تشکر و قدردانی می کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید