لاستیک خودرو گران نمی‌شود

    کد خبر :557728

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان اینکه با شرکت در جلسات ستاد تنظیم بازار اولویت خود را حمایت از حقوق مصرف کنندگان قرار داده ایم، گفت: افزایش 22 درصدی قیمت لاستیک در ستاد تنظیم بازار مورد موافقت قرار نگرفت.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص تغییر قیمت انواع کالا در سطح بازار و تأثیر حضور انجمن حمایت از مصرف کنندگان در جلسات ستاد تنظیم بازار ، اظهار داشت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان پیش از این به عنوان ناظر در جلسات ستاد تنظیم بازار حضور داشت و فقط پیشنهادات خود را مطرح می‌کرد اما اخیراً براساس مصوبه دولت این انجمن حق رأی پیدا کرده و این موضوع یک امتیاز مهم به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه با شرکت در جلسات ستاد تنظیم بازار اولویت خود را حمایت از حقوق مصرف کنندگان قرار داده ایم، تصریح کرد: باید مشخص شود براساس کدام استدلال بازار شاهد افزایش قیمت هاست و آیا در این میان حقوق مصرف کنندگان رعایت می شود یا خیر.

رئیس انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان با بیان اینکه در مورد تغییرات قیمت کالاها هم اخیراً پیشنهادات مختلفی برای افزایش قیمت فرآورده های لبنی به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است، گفت: در این رابطه مباحث متعددی مطرح شده و در نهایت قرار است نظرات وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها بررسی و بعد از آن تصمیم مناسب اتخاذ شود.

ابراهیمی در ادامه صحبت‌های خود با اعلام اینکه افزایش 22 درصدی قیمت لاستیک هم به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است، افزود: این موضوع هنوز به اجماع نهایی نرسیده و قرار است در انجمن بررسی بیشتری شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در رابطه با بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در ستاد تنظیم بازار گفت: این موضوع قرار است هفته آینده در ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید