کارمند رسمی: پول بدهید، ضامن وامتان شوم! +جزئیات

    کد خبر :557253
کارمند رسمی

لزوم معرفی ضامن کارمند برای دریافت وام و وجود خلاء قانونی در این بخش موجب‌شده که سودجویان به دنبال کسب درآمد از این راه باشند.

دریافت وام‌های گوناگونی که بانک‌ها برای تامین نیاز مشتریان خود در نظر می‌گیرند به یکی از دغدغه‌های جوانان و اقشار کم درآمد تبدیل شده و از همین سو این دسته از افراد همواره به دنبال راهکاری برای دریافت هرچه سریعتر این وام‌ها هستند.

هنگامی که مشتریان بانک‌ها برای دریافت وام به بانک مراجعه می‌کنند اگر بتواند از هفت خوان رستم برای مشمول وام شدن بگذرد نوبت به مرحله‌ای می‌رسد که بانک لیست مدارکی را جهت ارائه برای اخذ وام به دست فرد متقاضی می‌دهد و برای وی ضرب‌الاجلی را برای ارائه کلیه مدارک مورد نیاز به بانک تعیین می‌کند.

تنها بندی که در لیست ارائه شده از سوی بانک برای دریافت وام موجب نگرانی فرد وام گیرنده می‌شود بند معرفی ضامن دولتی به بانک است.

نگرانی جوانان و اقشار کم درآمد از این بند بابت این است که پیدا کردن ضامن کارمند جهت معرفی به بانک کار هر کسی نیست و به قول معروف پیدا کردن ضامن دولتی پله آخر برای دریافت وام است که اگر متقاضی بتواند ضامن کارمند را به بانک معرفی کند گام بلند و مهمی را در راستای اخذ وام از بانک برداشته است.

در کنار افرادی که ضامن کارمند در کنار خود یا دوستان خود دارند که می‌تواند جهت دریافت وام به بانک معرفی کنند خیل عظیمی از متقاضیان در پیدا کردن ضامن و معرفی آن به بانک با مشکل مواجه می‌شوند و به همین علت به دنبال راهی می‌گردند تا هر طور شده ضامن کارمند را برای دریافت وام به بانک معرفی کند.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها و در دسترس‌ترین آن‌ها رجوع به اینترنت و فضای مجازی است تا افراد متقاضی وام بتوانند با جست و جو کلمه “نیاز به ضامن” در آن فرد مورد نظر خود را جهت معرفی برای دریافت وام پیدا کنند.

هنگامی که در موتور جست و جو‌گر گوگل کلمه نیاز به ضامن را تایپ می‌کنید تارنمای دیوار به عنوان مرجع نخست آن کلمه معرفی می‌شود که با بازکردن و انتخاب آن با انبوهی از آگهی‌ها و شماره تماس‌ها مواجه می‌شوید که در لحظه اول باعث خوشحالی فرد وام گیرنده می‌شود.

پس از نگاهی گذرا در انبوه آگهی‌ها و عناوین مختلفی که افراد و شرکت‌های حقوقی برای آگهی خود انتخاب کرده‌اند این پرسش به وجود می‌آید که چرا معرفی ضامن تا این حد در آگهی‌ها تکرار شده است و شرکت‌های مختلفی سعی بر این دارند که سنگ بزرگ معرفی ضامن کارمند را از سر راه متقاضیان وام بردارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برای آگاهی از چگونگی اقدام این افراد و شرکت‌ها در راستای تامین ضامن برای دریافت وام با فرض اینکه می‌خواهیم ۱۰۰ میلیون تومان جهت خرید مسکن از یکی از شعب بانک وام بگیریم با شماره‌ای که در آگهی خود در سایت دیوار عنوان کرده بود” معرفی ضامن در کوتاه‌ترین زمان” تماس گرفتیم و فرد پاسخ دهنده خود را بنیامین معرفی کرد.

سلام جهت آگهی معرفی ضامن تماس گرفتم، می‌خواهم ۱۰۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت کنم و نیاز به ضامن دارم.

سلام مشکلی نیست ما به شما ضامن معرفی می‌کنیم، بانک از شما خواسته چند ضامن معرفی کنید؟

بانک از من خواسته که ۲ نفر ضامن دولتی معرفی کنم، هزینه هر نفر ضامن چقدر است؟

ما بر اساس ۱۰۰ میلیون وامی که شما می‌خواهید دریافت کنید ۲ ضامن کارمند دولتی به شما معرفی می‌کنیم و به ازای هر نفر ضامن مبلغ ۳ میلیون تومان کارمزد دریافت می‌کنیم.

معرفی ضامن به چه شکلی انجام می‌شود، نیاز هست به دفتر شما مراجعه کنم؟

بنیامین: خیر نیاز نیست، چون ما دفتر مشخصی نداریم، شما روزی که نیاز به معرفی ضامن داشتید به من اعلام کنید ضامن با شما در شعبه بانک مورد نظر قرار می‌گذارد و باهم به داخل شعبه می‌روید و ضامن‌ها مدارک و اسناد مربوطه را ارائه می‌کنند و پس از استعلام زمانی که بانک معرفی نامه شما را صادر کرد در همان‌جا هزینه ضامن‌ها از شما گرفته می‌شود.

اگر مشکلی از بابت پرداخت اقساط وام به وجود آید و من نتوانم چند قسط را پرداخت بابت ضمانت پرداخت باید سفته به ضامن تحویل دهم؟

بنیامین: در سایت دیوار در این زمینه همه جور معامله‌ای انجام می‌شود، اما رویه ما این است که ضامن با نگاه کردن به سر و وضعیت و تمکن مالی شما تصمیم می‌گیرد که آیا از شما سفته بابت ضمانت پرداخت اقساط دریافت کند یا خیر که اگر ضامن احساس کند ممکن است شما نتوانید اقساط وام خود را پرداخت کنید تا مبلغ ۲۰ میلیون تومان از شما سفته گرفته می‌شود

مشکل قانونی پیش نمی‌آید؟

خیر همه مراحل به صورت قانونی است و تمام مکاتبات و نامه نگاری‌ها به صورت رسمی انجام می‌شود

در تماس بعدی با شماره‌ای تماس گرفتیم که با عنوان دفتر حقوقی انواع ضمانت نامه جهت معرفی به بانک را به متقاضیان ارائه می‌کرد و با تماس با شماره درج شده در آگهی تلفن گویای این دفتر اعلام کرد که ضامن‌هایی که از سوی این دفتر حقوقی به شما جهت اخذ وام معرفی می‌شوند کارمند‌های بازنشسته کار خانه قطعه سازی خودرو هستند که میزان حقوق آن‌ها ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون تومان در ماه است.

اپراتور ادامه داد: پس از معرفی ضامن و انجام کلی مراحل اداری شما کارمزد و حق‌الزحمه هر نفر بصورت توافقی فی مابین تعین و اخذ می‌شود.

در تماس بعدی با دیگر شماره‌های موجود در سایت دیوار مبنی بر معرفی ضامن جهت دریافت وام مسکن اعلام شد که معرفی ضامن کارمند به هر تعداد جهت دریافت وام انجام می‌شود و علت اینکه تاکید بر معرفی ضامن کارمند از سوی شرکت ما هست به این دلیل است که ۹۰ درصد از ضامن‌هایی که جهت ضمانت در سایت دیوار معرفی می‌شوند کارمند رسمی نیستند.

برخی دیگر اینگونه اعلام کردند که بیشتر شعب بانک مسکن زیر نظر آن‌ها است و اگر از بابت ارائه مدارک در شعبه مورد نظر نیز مشکلی به وجود آمد با پرداخت هزینه‌ای نیز آن مشکلات حل می‌شود..

در این تماس‌ها مشخص شد نامه‌هایی که افراد صادر می‌کنند به نامه رسمی، دولتی، سهامی عام، سهامی خاص و مسئولیت محدود تقسیم‌بندی می‌شود که به عقیده آن‌ها نامه‌های صادره از طرف سهامی خاص و مسئولیت محدود ارزش چندانی ندارد و این شرکت‌ها معتبر معرفی ضامن نامه رسمی و دولتی جهت ارائه به بانک صادر می‌کنند که در همه شعب بانک‌ها مورد پذیرش است..

برخی از آن‌ها تاکید داشتند که به علت محدود بودن نامه‌های رسمی و اداری برخی از افراد اقدام به صدور نامه‌های جعلی رسمی و اداری می‌کنند که با ارائه آن به بانک و استعلام، جعلی بودن آن مشخص می‌شود و برای فرد وام گیرنده منجر به دردسر می‌شود.

این افراد تاکید داشتند کسانی که معرفی نامه‌ها را صادر می‌کنند راه در رو آن را نیز بلد هستند و اگر مشکلی در استعلام آن به وجود بیاید تمام مشکلات متوجه فرد وام گیرنده است.

شرکت‌هایی که ضامن معرفی می‌کنند پس از آنکه متقاضی دریافت وام مدارک خود را برای آن‌ها ارسال کرد ضامن‌ها با فرد متقاضی تماس می‌گیرند و جهت ارائه مدارک در بانک مورد قرار می‌گذارند و نکته قابل توجه این است که اگر اقساط پرداختی وام متقاضی با تاخیر رو به رو شود تا ۳ مرحله کسر از حقوق ضامن انجام نمی‌شود و تنها حساب ضامن مسدود می‌شود.

پس از مسدود شدن حساب ضامن، ضامن با در دست داشتن نامه‌ای که شرکت‌های معرفی ضامن در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد به شورای حل اختلاف مراجعه می‌کند و از فرد متقاضی وام طرح شکایت می‌کند.

یکی دیگر از آگهی معرفی ضامن مربوط به وام جانبازان بود که با تماس با آن‌ها مشخص شد که با معرفی ضامن از سوی آن‌ها وام جانبازی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ماهانه مبلغ ۵۶۰ هزار تومان انجام می‌شود که هزینه معرفی هر ضامن برای دریافت وام جانبازی ۴ میلیون تومان است.

این تنها گوشه‌ای از تماس‌هایی بود که با آگهی دهندگان معرفی ضامن در سایت دیوار و فضای مجازی گرفته شد و همین تعداد نشان می‌دهد که معرفی ضامن جهت دریافت وام به پاشنه آشیل به متقاضیان دریافت وام تبدیل شده است و سودجویان با استفاده از خلا قانونی موجود در این بخش سود‌های کلانی را نصیب خود می‌کنند.

حال با تامل درجمله یکی از آگهی دهندگان مبنی بر وجود راه دررو در هر بخش می‌طلبد مسئولان و ناظران در این بخش اهتمام ویژه‌ای برای جلوگیری از سوء استفاده این دسته از افراد از خود نشان دهند.

209
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. سید محمد مهدی شیرازیان گفت:
    موافقم ۳۹
    مخالفم ۹

    سلام، نیازمند ضامن کارمند برای گرفتن وام خرید لوازم خونه از بانک ملی، ب ملبغ ۵۰میلیون تومان هستم، جسارتا میخواستم شرایطش رو بدونم، ممنون

  2. علی طباطبایی گفت:
    موافقم ۴۴
    مخالفم ۱۶

    سلام میخواستم وام بگیرم دوتا ضامن می‌خوام با گواهی کسر از حقوق

  3. زهرا برزانی گفت:
    موافقم ۲۵
    مخالفم ۸

    سلام.من نیاز به ضامن کارمند برای وام ۳۰ میلیون تومانی هستم.تهران

  4. مجید رضاوی گفت:
    موافقم ۲۶
    مخالفم ۱۲

    سلام بنده فرهنگی خوزستان ویرایش ضمانت فقط درخوزستان میتوانم

  5. nasrollah khari گفت:
    موافقم ۱۲
    مخالفم ۶

    سلام تهران جهت وام ۳۰ملیونی دوتا ضامن میخواستم سگاس

  6. آرین دانشور گفت:
    موافقم ۱۱
    مخالفم ۳

    سلام، یک نفر ضامن میخواستم، مبلغ وام ۳۰میلیون، بانک دو نفر ضامن میخواد که یه نفرشو خودم دارم، ممنون میشم اگه سریع جواب بدین

  7. صباحسيني گفت:
    موافقم ۲۶
    مخالفم ۹

    سلام يك ضامن براي وام ازدواج ميخوام ممنون ميشم جواب بدين

  8. مائده قربانی گفت:
    موافقم ۱۳
    مخالفم ۸

    سلام یک ضامن کارمندرسمی برای گرفتن وام ازدواج ۵۰میلیونی میخواستم ممنون میشم رسیدگی کنیدوجواب بدین

  9. مجتبی شادمان نژاد گفت:
    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲

    ضامن میخوام برای وام ازدواجم فوری ۵۰ملیون

  10. هادی ظریف گفت:
    موافقم ۸
    مخالفم ۵

    سلام من دنبال ضامن کارمند رسمی با کسر از حقوق برای وام ازدواج ۳۰ميليوني هستم

  11. امید حاتم پور گفت:
    موافقم ۸
    مخالفم ۸

    سلام من دنبال ضامن کارمن بانامه کسرازحقوق بابت وام ازدواج هستم

  12. مهران سیفی گفت:
    موافقم ۹
    مخالفم ۵

    سلام نیازمند کارمند برای وام ازدواجم فوری

  13. رضا صفایی گفت:
    موافقم ۹

    سلام نیازمند دو ضامن با گواهی کسر از حقوق در تهران هستم

  14. محسن آقاولی گفت:
    موافقم ۷

    نیازمند ضامن کسر از حقوق برای وام ازدواج

  15. قاضی گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۲

    سلام نیازمند ضامن برای وام بهزیستی ۵۰ میلیونی هستم

  16. اکبر عطایی گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۸

    سلام نیازمند ضامن برای وام ازدواج و یک ضامن هم دهرم

  17. مژگان جعفری خواه یکتا گفت:
    موافقم ۹
    مخالفم ۳

    سلام وعرض ادب
    نیازمندیک نفرضامن برای وام
    تعویض کالای فرسوده تاتاریخ ۹۹/۰۴/۱۶هستم باتشکر۹۹/۰۴/۱۴

  18. علیرضا باغبان گفت:
    موافقم ۵

    سلام ب یه ضامن کارمند رسمی میخوام واسه وام ازدواج ۱۰۰۰۰۰۰۰ هم میدم

  19. میلادشادمان گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    ساام وام ۳۰میلیونی از بهزیستی دارم باسود خیلی کم دوتاضامن میخاد یکیشو خودم بردم ،به یک ضامن کارمندباکسر نیازدارم،برای ضمانت چک وسفته هم میدم

  20. فاطمه حسنی گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۳

    سلام برای وام ۲۰ میلیونی بانک ملی یه ضامن فیش حقوقی با کسر از حقوق میخوام خیلی فوری
    کرج هستیم

  21. ابراهیم رضایی گفت:
    موافقم ۶
    مخالفم ۱

    سلام نیازمند یک ضامن دارای چک یا کسر اقساد نیازمندم برای وام ازدواج.مبلغ ۳ ملیون میدم

  22. حجت تیموری گفت:
    موافقم ۴
    مخالفم ۲

    با عرص سلام
    من نیازمند یک ضامن اداری هستم برای وام ازدواج ۵۰ میلیونی
    اولشم ۳ میلیون میدم

  23. علی گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۱

    سلام نیازمند ضامن کارمندم یکی بردم یکی دیگه میخوام

  24. Mina farokhzad گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۲

    سلام نیازمند ضامن برای وام ازدواج هستم و بعد از انجام امور بانکی،مبلغ توافقی را پرداخت میکنم

  25. سعید غلامی گفت:
    موافقم ۳
    مخالفم ۲

    نیازمند ضامن برای وام ازدواج فوری

  26. محمد سالاری گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۳

    سلام من یه وام کمیته ۴۰ میلیونی دارم کارهاشو تموم شده فقط یک ضامن کارمند نیاز دارم فوری لطفا جواب بدین ممنون منتظرم

  27. رحمت الله پیری گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۲

    نیازمندیک زامن رسمی برای یک وام ازدواج

  28. الهام تقی زاده گفت:
    موافقم ۳

    سلام.بدا وام ودیعه مسکن ضامن کارمند میخام.شرایط چجوریه؟

  29. محمدرضا حاجیلو گفت:
    موافقم ۶
    مخالفم ۲

    من ۵۰ میلیون میخواستم بام بگیرم دو تا ضامن لازم دارم کارمند رسمی دولت باشه و کسر از حقوق داشته باشه چک برگشتی هم نداشته باشه نفری سه میلیون تومن هم میدم لطفاً هرچه سریعتر با من تماس بگیرید

  30. داود سلیمانی گفت:
    موافقم ۳

    با سلام به یک ضامن برای وام ازدواج نیازمندم
    به ضامن پیداشده مبلغی میدهم

  31. حمیده ابراهیمی گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۳

    با سلام و عرض ادب
    برای گرفتن وام ۵۰ ملیون وام مسکن نیازمند ضامن کارمند رسمی با گواهی کسر از حقوق

  32. علیرضا رستمیان گفت:

    دولتی که جووناش ب چ کنم چ کنم افتادن
    شیش ماهه یه یخچال نتونستم بخرم
    خدا ازتون نگذره

  33. اسماعیل زاده گفت:
    موافقم ۲

    دنبال ضامن برای وام ازدواج هستم خیلی فوری

  34. حسین ابراهیمی گفت:
    موافقم ۴

    نیازمند ضامن برای وام ازدواج فوری

  35. سارا بطهایی پور گفت:
    مخالفم ۱

    دنبال ضامن کارمند رسمی برای ودیعه مسکن هستم

  36. بهاره فلاحی گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    سلام ضامن با گواهی کسر از حقوق جهت وام ۵۰ میلیونی نیازمندم

  37. حجت مقدم گفت:
    موافقم ۲

    سلام ضامن کسرازحقوق میخام برای وام ۵۰ تومنی
    تهران

  38. حمید سلیمی گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیاز به یک ضامن کارمند رسمی با فیش کسر از حقوق دارم برای ودیعه مستجرین بانک ملی فوری

  39. فاطمه نیکوخرم گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۵

    سلام نیازمند یک ضامن باکسراز حقوق وامم ۲۵ میلیون صفته هم برای ضمانت میوپ

  40. ساراحبییبی گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۳

    سلام مبلغ وامم ۵۰تومن یک ضامن دولتی باکسرازحقوق نیاز دارم ۳تومن شیرینی هم میدم

  41. سید امین قناعتی گفت:

    سلام ضامن دوم برای وام بانکی ۵۰ میلیون تومانی لازم دا ریم

  42. فرزاد ارج گفت:
    موافقم ۴

    نیازمند یک کارمند رسمی دولت برای وام ازدواج

  43. سحر اسلامی گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۲

    سلام برای وام ازدواج ضامن میخواستم
    شریک یا درصدی
    یا بخواد ۲۰ تومن وام میفروشم

  44. امیر صفری گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    نیازمند ضامن کارمند رسمی هستم برای دریافت وام ازدواج فوری

  45. خسرومحمدی گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۲

    نیازمند کارمنددولتی برای وام ۲۰ میلیونی سه ساله ازبانک ملت فوری فوری

  46. مسلم غلامی گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    نیازمند کارمنددولتی باکسرازحقوق برای وام ازدواج هستم

  47. براتی گفت:
    موافقم ۴
    مخالفم ۲

    سلام ،یک نفر ضامن رسمی با کسر از حقوق جهت گرفتن وام ۵۰ میلیون تومان از شرکترامید مهر ،لطفا شرایط و هزینه؟

  48. بهمن مجیدی گفت:
    موافقم ۰
    مخالفم ۱

    سلام ،دونفر ضامن با نامه کسر از حقوق برای وام ۵۰ ملیون اشتغال زای .ارومیه .

  49. فاطمه طیبی گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۲

    سلام یه ضامن کارمند با فیش کسر از حقوق میخوام برا ضمانت وام ۳۵ میلیون تومنی

  50. فرزانه رضايي گفت:
    موافقم ۴
    مخالفم ۲

    نیازمند ضامن کارمند رسمی هستم برای دریافت وام ازدواج فوری

  51. میلاد گفت:
    موافقم ۱

    نیاز مند ۴ کارمند رسمی کسر از حقوق برای موسسه

  52. عرفان یزدان دوست گفت:
    موافقم ۱

    سلام دوتا ضامن کارمند رسمی با چک و گواهی کسر از حقوق میخام برای وام ازدواج خودم و همسرم دوتا هفتاد میلیونی به هر ضامن مبلغی میدم

  53. یحیی حیدری گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمند ۲ ضامن برای وام ازدواج پول و سفته میدم فوری

  54. تازه کار گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    سلام
    من نمی دونم چه خبره تو این صفحه!!!!!!!!!!!
    شنوندگان ،دوستان همراهان و خوانندگان گرامی :
    توجه فرمایید !
    این صفحه فقط یه گزارش هست درباره کاسبی های وام و ضامن بانکی

    واقعا تعجب می کنم یه سری اومدن اینجا درخواست ضامن کردن
    باید به حال این وضع گریست

  55. زهره حسینی گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمند دو ضامن حقوق بگیر بانک ملی با حکم کار گزینی و‌دسته چک نیازمندم شیرینیم بهشون میدم فوررررررری

  56. حامد قبادی گفت:
    موافقم ۳

    سلام نیازمند ضامن کارمند رسمی با فیش کسر از حقوق هستم برای وام ازدواج ممنونم جواب بدین
    خیلی ضروری و فوری

  57. زهراپاکدل گفت:
    موافقم ۰

    سلام یه ضامن میخام برای وام ازدواج

  58. محسن شفیعی گفت:

    سلام بنده اسم و نوبتم برای وام ازدواج در اومده و فقط نیازمند ۱ ضامن کارمند رسمی دولتی با گواهی کسر از حقوق هستم لطفاً کمکم کنید تشکر

  59. خانوم قربانی گفت:
    موافقم ۲

    سلام من شغلم فرش و هر تضمینی بخواهید در خدمتتون میزارم
    نیاز به ۲ تا ضامن رسمی با گواهی کسی از حقوق برای دریافت وام ازدواج دارم
    اگر میشه لطفا کمکم کنید ممنون

  60. فریبرز احمد خان بیگی گفت:

    سلام جهت ۸۰ ملیونی از بانک رفاه به یک ضامن رسمی با کسرازحقوق نیازمندیم

  61. ابراهیم کوهکن گفت:
    موافقم ۱

    سلام احتیاج به ضامن کارمندی برای وام کالا مبلغ ۵۰ میلیون تومان رو دارم

  62. سولمازسلطانی گفت:
    موافقم ۱

    سلام برای وام ازدواج نیازمندیک ضامن معتبرباکسرازحقوق هستم خیلی فوری ممنون

  63. احمد سارانی گفت:

    با سلام نیازمند کارمند رسمی هستم برای ضمانت وام ازدواج ۷۰میلیونی خیلی فوری نیازمندم و حتما مژدگونی توافقی پرداخت میکنم
    چک معتبر صیادی برای اعتماد موجود است
    فقط کارمند ساکن تهران یا اطراف تهران باشه با تشکر

  64. مهراب سعادتی گفت:
    موافقم ۱

    ای بابا بعضی ها چقدر گیجن
    این سایت فقط خبر هست چرا اینجا دنبال ضامن می گردید؟

  65. مژده گفت:
    موافقم ۱

    با نظر اقای سعادتی به شدت موافقم

  66. علیرضاکجوری گفت:
    موافقم ۳

    سلام به دونفر ضامن احتیاج دارم.
    برای وام ۳۰۰تومنی،خود اشتغال.
    ممنون میشم راهنماییم کنید و شرایط رو بگید

  67. میلاد صفری گفت:

    یک ضامن کسر حقوق دار برای وام ۵۰میلیونی میخواهم

  68. توسکی گفت:
    موافقم ۱

    سلام
    ضامن کارمند نیازمند هستم برای وام ۵۰ میلیونی بانک ملی خودم یک ضامن دارم و یکی دیگه میخوام کارمند رسمی باشه و اگر حقوق بگیر بانک ملی یا فرهنگی باشه بهتره ممنون تماس بگیرید

  69. کیارش رحمانپور گفت:
    موافقم ۰
    مخالفم ۱

    سلام ب دونفر ضامن باکسرازحقوق نیازمندم
    شرینی خوبم میدم

  70. حمیرا مشیرپناهی گفت:
    مخالفم ۱

    سلام ضامن کارمند با کسر از حقوق میخوام برای وام ۵۰میلیونی ممنون میشم تماس بگیرید

  71. فرهاد اصول گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام بنده برای درخواست ضامن چکار باید بکنم؟

  72. سعید عرب لودریچه گفت:

    سلام ضامن وام بانکی نیاز دارم

  73. خانم اسماعیل پور گفت:
    موافقم ۱

    سلام یک ضامن کارمند دولت با کسر از حقوق برای وام ازدواج

  74. حامد ابراهیمی گفت:
    موافقم ۱

    سلام
    ۲ت تا ضامن کارمند میخوام واسه بانک وام ۴۵میلیون است ولی ۲تا ضامن میخواهند
    ابراهیمی

  75. کمانه صمدی گفت:

    سلام نیاز به ضامن دارم وام من ۳۰ تومانه

  76. کاظم حیدری گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    سلام وام کالا ۵۰ میلیونی دارم نیازمند ضامن رسمی هستم

  77. حانیه قاسمی پور گفت:
    موافقم ۱

    سلام من به دوتا ضامن نیاز دارم واسه وام ۱۰۰میلیونی برای اشتغال زایی

  78. صفرروشن عقیل گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام خسته نباشید من سال خرداد سال ۹۹چک تضمینی ۵۰میلیونی گم کردم بانک ملی ازمن یک ضامن کارمند دولتی خواسته وتا الان نتونستم کسیو پیدا کنم میتونید کمکم کنید ضامن پیدا کنید بابت حق ضمانت هم ۳ملیون.پرداخت میکنم

  79. پری قزاقی گفت:

    ضامن برای وام ازدواج میخوام

  80. مهدی زردوست گفت:
    موافقم ۱

    سلام برای وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی ضامن میخاستم چجوری باید باهاتون تماس بگیرم

  81. علی اصغر اکملی گفت:
    موافقم ۱

    یک ضامن کسر از حقوق برای گرفتن وام اشتغال به کار از بهزیستی
    شیرینیش کاری خوب بهش پیشنهاد میدم که پای کامپیوتر درامد عالی داشته باشه

  82. رضاعلیپو گفت:
    موافقم ۲

    نیازمندضامن کارمند با نامه کسرازحقوق

  83. زینب اختیاری گفت:

    سلام منم دوتا ضامن میخاستم برا وام کسر از حقوق تورو خدا لطفا کمکم کنید استخدام دولت

  84. سعید غلامپور گفت:
    موافقم ۱

    سلام ۲ تا ضامن میخواستم ، کسر از حقوق برای وام مسکن زوجین، ممنون

  85. ابوالفضل آذری گفت:

    سلام من دوتا ضامن برای وام ازدواج میخوام سفته هم میدم هر چقدر هم هزینه داشته باشه پرداخت میکنم

  86. حمید صادقی گفت:

    سلام برای وام ازدواج ضامن میخواستم.هم چک هم سفته میدم

  87. حاجررنجبر کلخوران گفت:

    من برای ۶۰ میلیون تومان ضامن میخوام با کسر از حقوقوفیش حقوقی برای بانک نیاز دارم

  88. سیامک ادیبی گفت:
    موافقم ۲

    سلام یک ضامن برای ۲۰میلیون وام از بانک مهر ایران با کسر حقوق کارمند یا بازنشسته احتیاج فوری دارم از بابت دستمزد هم راضی میکنم برای پول پیش خانه میخوام وامم هم حاضره اندیشه فاز یک

  89. نسترن نصیری گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمند دو ضامن کارمند رسمی یا یک نفر کہ از بانک صادرات حقوق بگیرد کہ برای وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی وامم حاضرہ ورامین قرچک

  90. حامد زرنوشه فراهانی گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام نیازمند ضامن برای تعمیر مسکن هستم از تهران لطفا سریع جوابمو بدید عجله دارم

  91. رضامقدم گفت:
    مخالفم ۱

    سلام نیازمند یک ضامن کارمند برای وام ازدواج هستم هرچه سریعترو فوری عجله دارم از زنجان

  92. حمیده اربابی گفت:

    سلام نیازمند ضامن هستم برای وام کمیته امداد بعد از معرفی به بانک مبلغ پرداخت میشود لطفا با من‌تماس بگیرید ممنون میشم

  93. ناهید مرادقلی گفت:

    دنبال یه ضامن کارمند یا جواز دار هستم برای دریافت وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲۵میلیون تومان. ……ضامن باید داری دسته چک باشد……

  94. مرادعلی گفت:

    ناهید جان این یه گزارش انتقادی هست
    اومدی اینجا دنبال ضامن می گردی ؟!

  95. امیر آقازاده گفت:

    سلام یک ضامن برای بانک ملی مبلغ ۵۰ م نیاز دارم ممنون برای نجات از دست نزول خور ممنون میشم کمک کنید

  96. یونس خدادادی گفت:

    سلام دوتا ضامن میخوام برای قرض‌الحسنه مهر ایران با کسر حقوق البته دولتی باشه

  97. حسن خمسه گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام برا وام ازدواج نیازمند یک ضامن کارمندهستم

  98. رویارشیدی گفت:

    سلام برا وام ازدواج نیازمند یک ضامن کارمندهستم

  99. علی اودر گفت:

    خواستار دو ضامن کسر از حقوق بالای ۴ میلیون برای وام ودیعه مسکن هستم

  100. سیاوش معصومی گفت:

    خواستار دو ضامن رسمی کسر از حقوق برای وام ودیعه مسکن هستم فوری

  101. سعید سرمیلی گفت:

    سلام برای وام ۷۰تومن مسکن دو عدد ضامن نیاز دارم..

  102. سیاوش مریدانی گفت:

    سلام برای وام ودیعه نیازمند ۲ضامن رسمی هستم تهران فوررری

  103. مریم شعبانی گفت:

    سلام وقت بخیر من میخوام ۴۰ تومن وام بگیرم دوتا ضامن کارمند استخدام رسمی دولت لازم دارم میتونین کمکم کنین؟ساکن کرج هستم

  104. پیام علائی گفت:
    مخالفم ۱

    ضامن با گواهی کسر از حقوق برای وام ودیعه مسکن میخوام دوتا سفته میدم با پول تهران هستم ممنون

  105. منصوره رحیمی گفت:

    سلام وقت بخیر ساکن قزوین هستم برای وام خود اشتغالی به مبلغ صد میلیون تومن نیاز به ضامن دارم

  106. مژگان قاسمی گفت:
    موافقم ۱

    سلام ی وام ۲۰ تومنی دارم بانک انصار گفتن ضامن سپاهی میخوان فیش حقوق خیلی احتیاج دارم برای رهن خونمه ب خدا قسطشو میدم

  107. علی فروزان گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام برا وام ودیعه مسکن دوتا ضامن خواستن یکی دارم یه ضامن کارمند کسرازحقوق م میخوام ،فردا هم باید معرفی کنم به بانک

  108. محدثه شربتی گفت:
    موافقم ۲

    سلام وام ازدواج می‌خوام بگیرم
    بانک رسالت نیازمند ضامن فوری هستم ۵روزمهلت دارم

  109. مجید کورانی گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام من برای ۷۰ میلیون وام به نفر ضامن نیاز دارم

  110. علی رضایی گفت:

    سلام جهت وام ودیعه مسکن ضامن احتیاج دارم تهران

  111. سامان حسینی گفت:

    سلام وام ۲۰۰ میلیونی ازاد دارم ۴%
    ۴ تا ضامن میخوام با کسر از حقوق

    به هر ضامن ۶ تومن میدم ولی در بانک

  112. مهدی طلوع حافظیان گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمند دو ضامن برای وام مسکن هستم

  113. ناهید تیرانی گفت:

    برای وام اشتغال نیاز به یک ضامن کارمند رسمی کسراز خقوق دارم یا کاسب چک دار دارم

  114. ناهید تیرانی گفت:

    برای وام اشتغال مبلغ پنجاه ملیون تومان نیاز به یک ضامن کارمند رسمی کسراز خقوق دارم یا کاسب چک دار دارم

  115. کیارش کاکاوند گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام برای وام ازدواج ضامن میخوام.به ۲نفر ضامن با گواهی کسر از حقوق

  116. فرشادشهبازی گفت:

    سلام خسته نباشید برای وام ازدواج ۴ تا زامن میخام با رسمی فیش حقوقی میخان خواهش میکنم کمکم کنید

  117. زهرا چهاردولی گفت:

    سلام برای گرفتن وام ودیعه مسکن نیازمند یک ضامن دولتی با گواهی کسر از حقوق هستم

  118. بهنام مشفقی گفت:

    سلام وقت بخیر، برای گرفتن وام ودیعه مسکن نیاز به یک ضامن رسمی با گواهی کسر از حقوق دارم . ممنون از لطف شما..

  119. مهتاب گفت:
    مخالفم ۰

    سلام و وقت بخیر، برای گرفتن وام ودیعه مسکن نیاز به یک ضامن دولتی رسمی با گواهی کسر از حقوق دارم.لطفا سریعتر اطلاع بدید.****

  120. علیرضا طلاکوب گفت:

    سلام وقت بخیر
    یک ضامنبرای وام ازدواج میخواستم ، با فیش کسر از حقوق ، برای بانک ملت

  121. مهرداد داداش زاده گفت:

    سلام.ضامن رسمی با کسر از حقوق برای وام مسکن انفرادی تا ۱۶۰ میلیون نازمندم.

  122. رضا شیرازی گفت:
    موافقم ۱

    سلام وام ودیعه مسکن به یک ضامن کارمند نیازمندم

  123. ملیکا محتشم نیا گفت:
    موافقم ۱

    سلام وقت بخیر بنده برای وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی نیازمند ضامن کارمند رسمی کسرازحقوقی هستم لطفا راهنمایی کنید

  124. مصطفی مسعودی زاده گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    سلام نیازمند دو نفر ضامن با نامه کسر از حقوق برای وام ازدواج هستم

  125. ضیائی گفت:
    مخالفم ۱

    سلام نیازمند یه ضامن کسرازحقوق هستم برای گرفتن وام خرید کالا

  126. آقای سوسنی گفت:
    مخالفم ۱

    با سلام نیازمند یک ضامن کسر از حقوق برای ۳۰میلیون وام هستم شیرینی خوبی میدم خیلی فوری

  127. سامان محمدی گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    نیازمند ۲نفرضامن کارمندی رای وام ۱۰۰میلیونی هستم ارومیه
    درقبالش چک وپول خوبی داده میشه.

  128. سمیرا طهماسبی گفت:

    ازتهران نیازمندبه یک نفر ضامن باکسرازحقوق برای وام ۵۰ میلیونی باسود ۴ درصدهستم

  129. حبیب اله نوروزی گفت:
    موافقم ۱

    سلام .ب یک ضامن کارمند بابت وام ۵۰ میلیونی خیلی سریع نیازمندم .بانک اینده.۴ درصد کارمزد

  130. فاطمه موسویان گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، برای وام ۵۰ ملیون کمیته امداد نیاز به دوضامن کارمند رسمی باگواهی کسر از حقوق دارم ، شعبه بانک هنوز مشخص نشده ، گفتن بعد از چند روز که وام دفتر خونه ثبت کنم ، اعلام میکنن که کدام بانک باید برم .، ساکن اهواز هستیم ، ممنون میشم اگر کمکم کنید

  131. اسماعیل رمضانی گفت:
    موافقم ۱

    از قزوین ی ضامن میخواستم وام اشتغال ۴درصد

  132. پروانه احمدی گفت:

    به دو ضامن دولتی نیازمندم برای وعدیه مسکت

  133. ابوالفضل ناصردوست گفت:
    موافقم ۰
    مخالفم ۱

    نیاز به دو ضامن کارمند هستم برای وام ازدواج برای بچه یتیم

  134. فاطمه نیک منش گفت:

    نیاز به کارمند یا بازنشسته حداکثر۶۰ساله برای وام ودیعه مسکن برای بانک تجارت نیازمندم

  135. مالک صومی گفت:

    نیازمند یک ضامن هستم برای وام مسکن

  136. علی جعفری گفت:

    سلام ضامن کارمند کسرازحقوق برای وام ازدواج میخواهیم

  137. ساسان محبوب گفت:

    سلام برای وام ۲عدد ضامن میخوام

  138. امین لشکری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دنبال یک ضامن کارمند هستم

  139. باقری گفت:

    سلام
    نیازمند دو ضامن کسر از حقوق رسمی برای وام ۵۰ تومانی ملت

  140. فاطمه رمضانی گفت:
    موافقم ۰

    سلام شیراز هستم نیاز به ضامن دارم فیش حقوقی.پروانه کسب حتی بازنشسته هم قبوله برای وام ۲۵تومنی

  141. ليلا بيراتي گفت:

    ضامن براي وام ٦٠ميليوني

  142. رضاعسگری گفت:

    سلام نیازمنددوضامن کسرازحقوق هستم فوری برای واازدواج ۱۷۰ میلیون باپاداش

  143. حسین پور گفت:
    موافقم ۱

    سلام، برای وام ودیعه مسکن ۲ ضامن رسمی در دستگاه دولتی نیاز دارم.

  144. بهروز گفت:

    دااااااااداااااااش
    دارین اشتباه می زنین
    اینجا خبرگزاریه چه ربطی به ضامن داره

  145. محمدچگینی گفت:
    موافقم ۱

    من ضامن میخواهم برای ودیعه مسکن..اگر کسی هست خواهش میکنم اطلاع بدهند..

  146. سعید برگشادلو گفت:

    وام ازدواجم دراومده ضامن میخام یدونه کارمند یا بازاری برا شهر رشتم

  147. جواد عینعلی گفت:

    سلام ضامن برای دریافت وام ودیعه مسکن برای بانک ملی میخواستم

  148. ماریلا نقوی گفت:
    مخالفم ۱

    سلام من دوتا ضامن کارمند رسمی لازم دارم برای وام بانکی ۵۰ میلیونی خیلی عجله دارم

  149. حمید گفت:

    وقتی مردم ندیده و نسنجیده در دنیای مجازی بگردن نتیجش می شه همین درخواست های طولانی از صفحه خبر خبرگزاری برای معرفی ضامن

  150. رضا نظری قیطاس آبادی گفت:

    یک نفر ضامن کسر از حقوق میخواستم برای بانک ملی ضامن اول را دارم ضامن دوم میخواستم مبلغ وام ۷۰میلیونه وام ودیعه مسکن کرونا میباشد

  151. امین نیسی از اهواز گفت:

    برای وام ازدواج به ضامن نیاز دارم ،جواز کسب یا کارمند فرقی نمیکنه

  152. وحید مهربان گفت:

    یک نفر ضامن کسر از حقوق میخواستم برای بانک ملی ضامن اول را دارم ضامن دوم میخواستم مبلغ وام ۷۰میلیونه وام ودیعه مسکن کرونا میباشد ممنون میشم ج بدید

  153. سهیلا گفت:

    چه خبره تو این صفحه؟
    ملت قاط زدن

  154. محمدمهدی احمدی گفت:

    سلام.میخام وام ازدواج بگیرم نیازمند دو نفر ضامن کارمند م

  155. حسین جباری گفت:

    سلام دو تا ضامن کارمند با کسر از حقوق نیاز دارم واسه وام ازدواج به هر ضامنم ۳ملیون راضی ام بدم.

  156. جواد گفت:

    اقایان داداشام
    جنستون رو عوض کنید این گزارش خبری هست
    ربطی به جورد کردن ضامن برای وام شما نداره

  157. مرتضی گفت:

    متاسفم برای کسانی که اینجا درخواست ضامن کردن.
    ادم اینقدر بوووق

  158. سعید جوانمردی گفت:

    سلام احتیاج به دوضامن واسه وام ۵۰ملیونی دارم اهل شیرازم

  159. yoosef1972@gmail.com گفت:
    مخالفم ۱

    سلام یه ضامن میخوام با نامه کسر از حقوق واسه ۷۰ میلیون وام مستاجری .
    ضامن چقدر میگیره و چجوری میشه باهاش تماس گرفت .
    ممنون که جواب میدید

  160. محمد رضاییان زاده گفت:
    موافقم ۱

    سلام
    می‌خوام وام ازدواج بگیرم نیاز به یه ضامن دارم

  161. بهنام اکبری گفت:

    هرچه سریعتر

  162. بهنام اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر يه ضامن کسر حقوق نیاز مندم برای وام ازدواج ۱۲۰ میلیونی

  163. مصطفی گفت:
    موافقم ۱

    سلام ضامن برای وام ازدواج ۱۴۰ میلیونی برای شهرستان قشم نیازمند فوری وام ازدواجم زیاد فرصت نداره

  164. رضامرادی گفت:

    سلام من نیاز به دوضامن کسر از حقوق دارم،۱۰۰میلیون وام کمیته امداد هستش

  165. امیر عبداله پور گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمند فوری به یک ضامن با فیش کسر از حقوق هستم برای دریافت وام به مبلغ ۵۰ میلیون تومان هستم در تهران

  166. سمانه ارغوانی گفت:

    سلام نیازمند فوری به یک ضامن کارمند رسمی با نامه کسر ازحقوق و چک هستم برای دریافت وام به مبلغ ۴۰ تومان در مشهد.

  167. ابراهیم کرمی گفت:
    موافقم ۱

    سلام‌ضامن برای وام ودیعه مسکن نیازمندم به مبلغ ۷۰ میلیون

  168. نیری گفت:
    موافقم ۰

    سلام برای دریافت وام ۲۰ تومنی مستاجرین یک ضامن با کسر حقوق نیاز دارم لطفا اگر کسی شرایطش رو داره اعلام کنه.مازندران بابلسر

  169. رضا حسنی گفت:

    سلام به یک ضامن کارمند نیازمندم وام ۵۰تومن ضامن اولی رو دارم

  170. ramin گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمنده ضامن وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی با گواهی کسر از حقوق هستم.

  171. محمد گفت:

    سلام نیازمند ضامن فیش حقوقی هستم فور

  172. موسوی گفت:

    سلام نیاز مندضامن کارمند بافیش وچک هستم برای وام خوداشتغالی ۴روز بیشتر وقت ندارم

  173. زهرا گفت:

    سلام دوتا ضامن کسر از حقوق برای وام کمیته امداد میخوام

  174. مریم کریمی گفت:
    موافقم ۱

    سلام وقت شما بخیر نیازمند ۲ تا ضامن برای اخذ ۱۰۰ میلیون وام ازدواج هستم.( فورررری ) ممنون از شما

  175. علی شیخ گفت:

    سلام خسته نباشید
    دو عدد ضامن با کسری حقوق برای وام ازدواج
    با درصد خوب برای ضامن

  176. سید مصطفی جعفری گفت:

    سلام وقت بخیر نیازمند به دو ضامن بانکی رسمی هستم

  177. محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر نیازمند ۲ ضامن کارمند رسمی با کسر از حقوق برای ۵۰ ت وام هستم

  178. مسعود مشایخی گفت:
    موافقم ۱

    سلام وقت بخیر خسته نباشید ۲تا ضامن میخوام برای وام ازدواج ممنون میشم راهنمایی کنید

  179. فرزاد زحمتکش گفت:

    سلام وقت بخیر نیازمند یک عدد ضامن کسر از حقوق اموزش پرورشی برای وام ۷۰ میلیونی ازدواج هستم

  180. مهدی نوری گفت:

    سلام خسته نباشید یک ضامن کارمند با نامه کسر از حقوق واس وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی میخوام

  181. نورالدین پوریان گفت:

    سلام،ضامن کارمندرسمی لازم دارم برا وام ازدواج۷۰م،شهرستان دورود لطفا جواب بدید

  182. نسرین حیدری گفت:

    سلام .دوتا ضامن کارمند رسمی با کسراز حقوق میخوام .واسه ۷۰ م . وام ودیعه بانک پاسارگارد شهرری. در ضمن خودم هم فیش حقوقی و هم کسراز حقوق دارم و به بانک ارائه میده. که اقساط از حقوق خودم کسر میشه.و جای نگرانی واسه
    ضامن نیست
    ممنون میشم زودتر جواب بدید سگذارم

  183. قاسم زاده گفت:

    سلام ضامن کارمند رسمی نیازمندم برای وام۱۰۰میلیونی یکنفر پدرم ضامن شده یکنفر احتیاج دارم وام اشتغال زایی کمیته امداد میباشد

  184. تینا اکبری گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    سلام یک نفر ضامن احتیاج دارم

  185. مریم رفیعی گفت:

    سلام نیازمند یک کارمند رسمی هستم

  186. علیرضا حسن پور گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمند دو ضامن کسر از حقوق هستم برای وام ۱۰۰ میلیونی کمیته امداد .

  187. مجیدمکاری گفت:

    سلام نیازمند ۳ ضامن با گواهی کسرازحقوق می‌باشم

  188. محمد مروتی گفت:

    نیازمند یک ضامن کسر از حقوق جهت وام ۵۰ میلیونی کرج

  189. نورالدین پوریان گفت:

    ضامن کارمندرسمی برا وام ازدواج میخوام ۷۰م

  190. سیروس ناصری گفت:
    موافقم ۰
    مخالفم ۰

    سلام زامن کسر از حقوق در کرج میخوام وام ۵۰میلیونی بانک ملی

  191. افسانه یاری گفت:

    درود .
    ۳ ضامن کسر از حقوق برای وام در تهران نیازمندم.
    با تشکر

  192. فرشید فلاحی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من نیاز به دو ضامن کسر از حقوق دارم
    و هزینه چقدر میشود
    و مبلغ را بعد از دریافت وام میگیرید
    چون واقعا پولی دستم نیست تقدیم کنم ولی هر زمان وام را واریز کنند پول شما را پرداخت میکنم

  193. سعید علیپور گفت:
    موافقم ۱

    سلام وام کمیته امداد دارم برای وان ۱۰۰ ملیون یک ضامن کارمند با فیش کسر از حقوق فوری فوری فوری ۸ ملیون بابت ضمانت پرداخت میکنم لطفا تماس بگیرید

  194. سعید سنجابی گفت:

    سلام دوتا ضامن برای وام دانشجویی میخوام ۳۴ تومن هزینش هرچی باشه پرداخت میکنم

  195. مریم خواجه شمش اباد گفت:
    موافقم ۱

    نیازمند یک کارمند دولتی با فیش کسراز حقوق به عنوان ضامن برای دریافت وام بانکی فوری

  196. فاطمه چیوایی گفت:

    سلام دوضامن کارمند برای وام ۳۰میلیونی مسکن

  197. محترم سرباز گفت:
    موافقم ۱

    سلام نیازمند یک ضامن کارمندکه نامه کسرحقوق انداخته باشد مبلغ وام ۵۰ م است لطفا تماس بگیرید ممنون

  198. احمد محمدی گفت:

    سلام من یه وام ۲۰ملیونی دارم نیاز به یه ضامن کارمند و نامه کسر از حقوق نیازمندم

  199. قدرت الله کریمی گفت:
    مخالفم ۱

    سلام تقاضای یک ضامن کارمند برای وام۳۰۰ میلیون را دارم

  200. مهدی مقیمی گفت:
    موافقم ۱

    سلام تقاضای یک ضامن کارمند برای وام کالا ۱۰۰ ملیون دارم.خودم یک ضامن دارم و بانک دوتا میخواد

  201. اکبری گفت:
    موافقم ۱

    سلام ضامن کارمندی کشر از حقوق داشته باشه میخواستم

  202. نعمت حسن پور گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۰

    سلام من یه ضامن جهت گرفتن وام کمیته امداد میخواستم میشه کمکم کنید

  203. حلفی گفت:
    موافقم ۲

    سلام به یک ضامن لازم دارم برای وام ازدواچ کسی هست که در اهواز بانگ ملت ضامن میشود

  204. فاطمه اصغری گفت:
    موافقم ۲

    سلام من دزفول هستم ویک ضامن کارمند میخوام مبلغ وامم ۳۰ میلیونه و فقط نامه ی کسر از حقوق میخوام ممنون میشم

  205. سعید ساقی گفت:
    موافقم ۲

    سلام ۱۰۰ میلیون وام ۴ درصد دارم از کمیته امداد یه ضامن کارمند میخوام قسطشم ۱۲۵۰ هستش

  206. میثم درویشی گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    سلام من کرج هستم نیازمندیک ضامن کسراز حقوق یک سال هست میگردم

  207. نادر پایکار گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    سلام یه ضامن میخوام وام قرضالحسنه زیز ۱۰ میلیون

  208. ایوب جامه شورانی گفت:
    موافقم ۱۰
    مخالفم ۴

    سلام وخسته نباشید خدمت عزیزان نیازمند یک ضامن هستم برای ۵۰ملیون وام کمیته امداد دراستان کرمانشاه ممنون میشم اگه کسی باشه

  209. محمود قربانی گفت:
    موافقم ۵۶
    مخالفم ۲۴

    سلام ۱۰۰ تومن وام میخوام بگیرم ب یک ضامن کسر از حقوق دار احتیاج دارم،لطفا راهنمایی کنید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.