جدیدترین اخبار
25 خرداد 1398 ساعت 11:32 اقتصادی کد خبر :557184

تویوتا با ارزش ترین برند خودروساز جهان باقی ماند

تویوتا همچنان توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان با ارزش‌ترین برند خودروساز در جهان حفظ کند. در فهرست ۱۰۰ برند معتبر جهان تویوتا بالاترین مقام را در بین خودروسازان دارد.

خودروسازان را می‌توان با استفاده از معیارهای بسیار مختلفی رده بندی کرد، معیارهایی مانند میزان فروش، میزان سود، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و بسیاری دیگر. با وجود این مسائل خودروسازان معتبر نیز همچنان نیاز دارند تا خود را با معیارهایی سنجیده و ارزش و اعتبار خود را به مشتریان ثابت کنند چون این مسئله می‌تواند در فروش محصولاتشان تاثیر داشته باشد.

در جدیدترین تحقیق انجام شده از سوی BrandZ صد شرکت برتر جهان در سال ۲۰۱۹ طبقه بندی شده‌اند. در بین این شرکت‌ها تویوتا بالاترین مقام را در بین خودروسازان دارد. پس از تویوتا نیز مرسدس بنز و بی‌ام‌و به ترتیب قرار دارند.

البته چون در این فهرست شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون وجود دارند رقابت خیلی عادلانه نیست و خودروسازان راه سختی را در پیش دارند. برای مثال تویوتا با اینکه در بین خودروسازان بالاترین مقام را دارد اما رتبه‌ی آن در بین ۱۰۰ شرکت برتر ۴۱ است. مرسدس بنز نیز رتبه‌ی ۵۴ و بی‌ام‌و رتبه‌ی ۵۵ را دارد. خودروسازان بعدی که در فهرست ۱۰۰ برند برتر قرار دارند شامل هوندا، فورد، نیسان، تسلا، آئودی، فولکس واگن و پورشه هستند. از این این خودروسازان تنها فولکس واگن است که توانسته جایگاه خود را نسبت به سال‌های قبل بهبود ببخشد و این در حالی است که این خودروساز در سال‌های اخیر در حال دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات به وجود آمده در پی رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی بود. پورشه نیز به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های فولکس واگن، برای اولین‌بار وارد این فهرست شده است.

در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر نام‌هایی مانند آمازون، اپل و گوگل در صدر قرار دارند. این شرکت‌ها خدمات بسیار گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. خودروسازان نیز به‌دنبال این هستند تا با ارائه دادن خدمات جدیدی مانند سیستم‌ها به اشتراک‌گذاری خودرو سهم خود از خدمات را بیشتر کنند تا بتوانند رتبه‌ی بهتری کسب کنند اما رقابت بسیار شدیدی و راه سختی را در پیش دارند. شرکت‌هایی مانند UPS، مستر کارت و اسپکتروم نیز جایگاهی بالاتر از همه‌ی خودروسازان داشتند.

امروزه شرکت‌ها تلاش می‌کنند به هر نحوی شده مشتریان جدیدی را جذب خود کنند. اگر شما یک برند داشته باشید که در تلویزیون، رادیو، فیلم‌ و اینترنت زیاد دیده شود احتمال موفقیت بالایی نیز خواهید داشت. شرکت‌ها نیز اکثرا به‌دنبال گسترده‌تر کردن خدمات و جذب مشتریان از سراسر نقاط جهان هستند و همین موضوع رقابت را خیلی داغ کرده است.

روی خط خبر

  • هر بیمار کرونایی چقدر هزینه برای بیمارستان دارد؟
  • جدیدترین خودروهای وارداتی که در پارکینگ شهرری پنهان بودند!
  • داستان عوارض اشتباه در آزادراه‌های الکترونیکی!
  • باقی‌ماندن بخشی از مطالبات مسافران از پروازهای کنسل شده
  • لغو طرح زوج و فرد کرج
  • جلسه‌ با استاندار تهران /زالی: طرح ترافیک تهران لغو شود
  • ماجرای عجیب فوت و کفن و دفن زن ۳۶۰ کیلویی/ سردخانه جسد لیلا را قبول نکرد / گفتند در یخچال جا نمی‌گیرد
  • موج دوم کرونا سنگین‌تر از موج اول است/ مرگ‌های کرونایی زیاد شدند/ ۱۷۲ نفر از کادر درمان یک بیمارستان کرونا گرفتند
  • زمان قرعه‌کشی محصولات سایپا اعلام شد
  • گفت‌وگوی تلفنی روحانی با پوتین: تاکید بر ضرورت مقابله با یکجانبه‌گرایی آمریکا
  • جوانان بیشتر از قبل مبتلا به کرونا می‌شوند
  • برگزاری حضوری کلاس‌های تابستانی ممنوع شد
  • ۱۹۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند
  • سن پدر برای بهره مندی از معافیت کفالت چند سال است؟
  • نخست وزیر دانمارک به خانه بخت رفت/عکس
  • خود را گول نزنید! مردم مصائب خود را زیر سر شما می‌دانند
  • نماز جمعه شهر تهران برگزار نمی‌شود
  • بورس، ارز و طلا همچنان جذاب‌تر از بازار پول
  • واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به کشف واکسن کرونا
  • «طرح جامع طلا» کلید خورد
  • قیمت روز انواع سکه و طلا ; پنجشنبه 26 تیرماه 99
  • آیا دلارهای ونزوئلایی به کشور رسیده است؟
  • اخراج مجری سرشناس آمریکایی بخاطر سخنان ضدیهود!/اخراج پس از 30 سال همکاری
  • بهای امروز نفت در بازارهای جهانی
  • ادامه تصویربرداری سریال محرمی «نجلا» در بوستان ولایت/ اولین تصاویر
  • تغییر مصوبه نرخ سود بانکی پس از 4 سال
  • روحانی: ۹۹.۹ درصد مردم شهرها از آب بهداشتی برخوردارند
  • گسل مشا فعال شده است؟
  • تولید نفت اوپک 2 میلیون بشکه در روز افزایش می‌یابد
  • ارزش روز سهام عدالت 532 هزار تومانی – 26 تیر 99
  • Ad