با شکست قهرمان بازیهای آسیایی صاحب مدال آسیا شدم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۳۸
    کد خبر :556906

شمشیرباز اسلحه سابر ایران مدال برنز خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به واسطه اینکه با غلبه بر قهرمان بازیهای آسیایی بدست آمد، بسیار ارزشمند خواند.

در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در توکیو ژاپن در جریان دارد و در بخش انفرادی اسلحه سابر مردان، امروز مجتبی عابدینی تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در این مرحله مقابل حریفی از چین شکست خورد و صاحب مدال برنز شد.

مجتبی عابدینی پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی و در مرحله یک چهارم موفق شده بود «گو بونگیل» از کره جنوبی که قهرمان بازیهای آسیایی اندونزی شده بود را شکست دهد.

به گزارش مهر، این شمشیرباز اسلحه سابر با ابراز خشنودی از مدال بدست آمده خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شاکرم که با وجود شرایط خاص و آسیب دیدگی که با آن مواجه بودم توانستم مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کنم.

وی ادامه داد: ۲۵ روز پیش در جریان یکی از رویدادهای اعزامی به خاطر برخورد حریف از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شدم طوری که حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی مشخص نبود. با این حال طی این مدت به صورت مستمر فیزیوتراپی خود را دنبال کردم تا بتوانم به این رقابت ها برسم. از این حیث مدال بدست آمده برایم ارزشمند است.

عابدینی تصریح کرد: ارزشمندی مدال برنزم بیشتر از این حیث است که با غلبه بر حریف مدعی کره جنوبی یعنی «گو بونگیل» بدست آمد. این شمشیرباز کره ای که قهرمانی بازیهای آسیایی جاکارتا را در کارنامه دارد در مرحله یک هشتم باعث حذف محمد رهبری شد اما خدا را شکر من توانستم در مرحله یک چهارم او را شکست داده و حضور خود در جمع ۴ بازیکن برتر و کسب حداقل مدال برنز را قطعی کنم. اینکه مقابل این بازیکن پیروز شدم ارزش زیادی داشت.

این شمشیرباز اسلحه سابر ابراز امیداری کرد که تیم اسلحه سابر در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا مدال خوشرنگی کسب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید