‌روابط عمومی آستان مقدس شاهچراغ (ع) اعلام کرد

هیچ حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) نشده است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۲
    کد خبر :556496

‌روابط عمومی آستان مقدس شاهچراغ (ع) اعلام کرد که این حرم مطهر همواره ملجاء و پناهگاه امن همه مؤمنان بوده و تاکنون در این حرم شاهد هیچ حمله تروریستی نبوده ایم.

روابط عمومی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با انتشار مطلبی در پاسخ به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد: ” با توجه به خبری که روز چهارشنبه مورخ ٢٢ خرداد ٩٨ به نقل از نایب رئیس محترم کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی منتشر و موجب نگرانی محبان ساحت نورانی امین ولایت حضرت شاهچراغ علیه السلام شده است، روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس ضمن تکذیب خبر فوق و شایعه‌ی حمله‌ی تروریستی خشن به حرم مطهر به اطلاع می‌رساند علیرغم آنکه کشور عزیزمان همواره هدف تهدیدات امنیتی عناصر معاند و بدخواهان بوده و هست، به لطف خداوند متعال و عنایات کریمانه ی حضرت، و همچنین تلاش و مجاهدت شبانه روزی و بدون ادعای نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، آستان مقدس تاکنون شاهد هیچ گونه حادثه تروریستی و امنیتی نبوده و آرامش مشهود و ستودنی بر فضای حرم مطهر حاکم، و روند خدمت رسانی و زیارت و توسل زائران و مجاوران گرانقدر در کمال آرامش و نظم برقرار است. به فضل الهی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، همواره ملجاء و پناهگاه امن دلدادگان خاندان عصمت علیهم صلوات الله در جنوب کشور است. ”

“از نخبگان سیاسی و فعالان فضای اجتماعی و رسانه‌ای نیز انتظار می‌رود هنگام بیان نظرات و نحوه‌ی اطلاع رسانی، جانب امنیت خاطر و آرامش قلب محبان اهل بیت علیهم السلام را در اولویت قرار داده و به تقویت خدمتگزاری بهتر، و امنیت و آرامش بیشتر حرم سوم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی مدد برسانند. ”

محمدمهدی برومندی، روز چهارشنبه ۲۲ خرداد در جریان آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی فارس، با اشاره به توانمندی‌های دستگاه‌های امینتی و انتظامی، امنیت کشور را مثال زدنی توصیف کرده بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود اعلام کرده بود که حرم سوم اهل بیت هم در زمانی به عنوان یکی از اهداف حملات تروریستی بود که با شایستگی نیروهای امنیتی و انتظامی، آن توطئه خنثی شد.

به گزارش ایسنا، منظور از حرم سوم اهل بیت در سخنرانی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، شهر شیراز بوده که بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، از سوی ایشان و به دلیل وجود حرم مطهر حضرت احمدابن موسی (ع) و دیگر امامزادگان واجب التکریم، به عنوان حرم سوم اهل بیت، خوانده و ملقب شد.

لذا به نظر می‌رسد برداشت غلط برخی از انتشار دهندگان اخبار برومندی، زمینه ایجاد و دامن زدن به شایعه‌ای مبنی براینکه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) هدف حمله تروریستی قرار گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید