بر سر امنیت با هیچ گروهی معامله نمی‌کنیم

    کد خبر :555772

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی بر سر امنیت با هیچ گروه و دسته ای معامله نمی‌کند گفت: تلاش می‌کنیم که شاهد هیچ تخلف و جرمی نباشیم و در صورت وقوع سریع در صدد کشف آن برآییم.

سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به ویژگی‌های خاص، وسعت و اثرگذاری از بعد امنیتی، اقتصادی و سیاسی استان فارس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته امروز شاهد امنیت بسیار بالایی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه جرایم خشن در برخی سال‌ها در استان بیش از ۳۰۰ فقره بوده است،اظهارکرد: با تلاش کارکنان انتظامی استان فارس امروز شاهدیم که جرایم خشن به کمتر از ۲۰ درصد و حتی ۱۵ درصد رسیده است.

فرمانده ناجا به موقعیت ویژه کشور و شرارت‌های آمریکا و گروه‌های سلفی و تکفیری اشاره کرد و گفت: این تحرکات برای ایجاد ناامنی در کشور بوده است که با مجاهدت‌ها و هوشیاری مردم تمامی توطئه‌ها خنثی شد.

وی استقرار امنیت در کشور و کشورهای همسایه را از موفقیت‌های ایران خواند و اظهارکرد: ناامنی‌ها و جنگ‌های داخلی در عراق و سوریه در سال‌های گذشته و تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای تسری آن به داخل کشورمان با شکست مواجه شده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ناجا و دستگاه‌های مختلف برای برخورد با هرگونه ناامنی مقتدرانه ایستاده‌اند،اظهارکرد: کشور ایران جای اشرار و گروه‌های تروریستی نیست و با توطئه‌ها و طرح‌های براندازانه و حتی تحرکات جزئی آنان قاطعانه برخورد می‌شود.

اشتری با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون در روزهای گذشته گفت: این موضوع باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی و مستحکم شدن پیوند بین مردم و روحانیت شد و با تلاش نیروهای امنیتی در کمتر از چهار ساعت قاتل دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش ایرنا،وی آمار کشف وقوع جرم در استان فارس را مطلوب توصیف و اظهارکرد: در حوزه اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی برای محقق شدن شعار رونق تولید جلوگیری از ورود کالای قاچاق و خروج کالاهایی است که منع قانونی دارد و این جزو اولویت‌های ما در سال جاری است.

اشتری به کاهش ۳۰ درصدی جانباختگان سوانح رانندگی در استان فارس از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: با ارتقای فرهنگ ترافیکی می‌توانیم از بروز تصادفات جاده‌ای جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خدمت مردم است، رضایتمندی و اعتماد مردم در نظر سنجی‌های معتبررا نشان از عملکرد مناسب کارکنان این نیرو دانست.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس ، فرمانده ناجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سردار گودرزی وی را به عنوان جانشین فرمانده مرزبانی ناجا معرفی و سردار رهام بخش حبیبی را به عنوان فرمانده انتظامی استان معرفی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید