واکنش بیمارستان امام به “فوت پزشک” این مجتمع به‌دلیل کشیک‌های طاقت‌فرسا

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴
    کد خبر :555585

مجتمع بیمارستانی امام خمینی به شایعات مطرح شده درباره درگذشت “دکتر رسول قادری” دستیار ارتوپدی این مجتمع به‌دلیل کشیک‌های سخت و طاقت‌فرسای اعمال شده، واکنش نشان داد.

مجتمع بیمارستانی امام خمینی در واکنش به شایعات مطرح شده درباره درگذشت “دکتر رسول قادری” دستیار ارتوپدی این مجتمع به‌دلیل کشیک‌های سخت و طاقت‌فرسای اعمال شده اعلام کرد: ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر رسول قادری دستیار معزز ارتوپدی این مجتمع، به خانواده آن عزیز از دست رفته و جامعه پزشکی کشور، به آگاهی می‌رساند درگذشت مرحوم دکتر قادری در زمان مرخصی و در شهرستان محل اقامت خانوادگی ایشان رخ داده است.

آخرین کشیک و حضور ایشان نیز در بیمارستان دوشنبه 13 خرداد 98 بوده در حالیکه تاریخ درگذشت ایشان 16 خرداد 98 است لذا اخبار منتشر شده در خصوص درگذشت ایشان حین کشیک و در نتیجه کشیک‌های سخت و طاقت‌فرسای اعمال شده صحت ندارد.

روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی فرصت را مغتنم دانسته اعلام می‌دارد اگر چه قبولی و تحصیل در رشته پزشکی و به‌خصوص دوره‌های تخصص نیازمند تلاش‌های مجدانه و مطالعه و کوشش بسیار است اما برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده مطابق با کوریکولوم‌های آموزشی تدوین شده و مطابق با شرایط آموزشی و درمانی دانشگاه است.

به گزارش تسنیم،در پایان یاد و خاطره تلاش‌های بی‌شائبه دکتر رسول قادری، پزشک فرهیخته، مهربان و اخلاق‌مدار و خدمت‌رسانی صادقانه ایشان به بیماران این مجتمع بیمارستانی را گرامی می‌داریم و امیدواریم روح بلند آن عزیز سفر کرده غریق آرامش و رضوان الهی باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید