اتهام زنی مقصران اصلی حوادث فینال جام حذفی به یگان ویژه

    کد خبر :555059

اتفاقات رخ داده در جام حذفی فوتبال تمام شدنی نیست؛ بعد از یک هفته برخی مسؤولان با شناسایی مقصری جدید دیواری کوتاه‌تر از پلیس و بطور اخص«یگان ویژه» پیدا نکرده‌اند.

انگار قرار نیست حاشیه‌های بازی فینال جام حذفی پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه شهدای فولاد تمام شود.

همان بازی پر سر و صدایی که آ‌وازه بی‌نظمی و سوء‌مدیریتش شهره شهر شد.

همان فینال جام حذفی که به علت سوء مدیریت در فروش بلیت و عدم اختصاص صندلی به هواداران داماش به جای اینکه در ساعت 21 آغاز شود بعد از کلی سر و صدا،‌ اعتراض و قهر و جدال نهایتا در ساعت 23:20 شروع شد و با نتیجه یک گل به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

اینها همه یک طرف قضیه است و اقداماتی که کمیته انضباطی فوتبال در راستای انجام این بازی و حواشی آن انجام داد همه و همه سر جای خود؛ اما جالب‌تر این سوی قضیه است که در این روزها و در نهایت در دو روز اخیر، برخی رسانه‌ها و مسؤولان انگار بعد از یک هفته به نتایج جدیدی دست یافته‌اند و دیواری کوتاه‌تر از پلیس پیدا نکرده‌ و آمده‌اند در یک موضع‌گیری خاص، «پلیس» را ریشه بی‌نظمی و سوء مدیریت در این بازی جلوه داده‌اند.

انگار نه انگار که یگان ویژه فقط مسؤول برقراری نظم و امنیت در استادیوم‌ بوده است نه مسؤول فروش بلیت و اختصاص جایگاه به هواداران تیم‌ها -که اینها علت اصلی تحریک هواداران و حواشی بوجود آمده بوده است.

حالا در این میان کسی نیست که بگوید با بی‌تدبیری کدام فرد خاطی سهم اعظم 30 هزار صندلی در ورزشگاه را به طرفداران یک تیم اختصاص داد و برای هواداران تیم مقابل حقی قائل نشده است؟

این وسط کسی نیست که بپرسد به راستی پلیس در کجای این حواشی بوجود آمده در فوتبال ایستاده بود؟

اما نه باید گفت پلیس آنجا بود همان وسط که صندلی‌ها را کندند و برسرش کوبیدند.

پلیس آن وسط ایستاد و در مقابل هوادارانی که به خشم آمده بودند نه تنها از گاز اشک آور و باتوم استفاده نکرد بلکه با درایت و سعه صدر آنها را به آرامش دعوت کرد تا آ‌نجا که خود رئیس فدراسیون فوتبال نیز در نشست خبری دو روز پیش‌ گفت که نیروی انتظامی حرف درستی می‌زند که مردمی که در ورزشگاه حضور دارند اغتشاش‌گر نیستند که گاز اشک‌آور بزنند.

به گزارش فارس ،یگان ویژه در آن صحنه پر هیاهو سنگ خورد، صندلی بر سرش شکست،‌کتک خورد و زخمی شد و هیچ حرفی نزد؛ فقط سعی کرد با تمام توان آرامشی را که به واسطه سوء مدیریت بر باد رفته بود برگرداند و حالا در این بین انگار دیواری کوتاه‌تر از پلیس پیدا نشده که باز هم تقصیرها را به گردن پلیس انداختند و می‌گویند: مقصر اصلی اتفاقات و مشکلات بوجود آمده یگان ویژه است ؟!

… بگذریم؛ ای کاش کمی منصف بوده و به جای برچسب زنی و اتهام‌ کمی کنکاش می‌کردیم و عامل همه اتفاقات از طبیعی گرفته تا ماوراء الطبیعه را به پلیس نسبت نمی‌دادیم و انشا نمی نوشتیم با موضوع ضد پلیس.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید