همکاری با روبات ها محیط کاری را خسته کننده می کند

    کد خبر :554575

گزارشی جدید نشان می دهد کارمندان خرده فروشی زنجیره ای والمارت از کارکردن در کنار ربات ها ناراضی هستند زیرا همکاری با ربات ها محیط کاری را خسته کننده کرده است.

برخی کارمندان وال مارت از کارکردن در کنار ربات ها ناراضی هستند زیرا ربات ها مشاغلی را انجام می دهند که قبلاً مخصوص انسان ها بوده است و از سوی دیگر کار در کنار ربات ها در محل کار یکنواختی به وجود می آورد.

طبق گزارشی که روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده کارمندان وال مارت عقاید متفاوتی درباره استفاده از ربات ها در کارخانه و فروشگاه ها دارند.

این شرکت خرده فروشی زنجیره ای اکنون در حدود ۱۵۰۰ فروشگاه خود از ربات ها استفاده می کند. هرچند برخی ربات ها را کارآمد می‌دانند، اما عده ای دیگر از کارمندان معتقدند کارکردن همراه ربات ها لذت بخش نیست و آنها بخشی از فعالیت هایی را انجام می دهند که قبلاً کارگران از انجام آنها لذت می‌بردند. این روند محیط کاری یکنواخت و کسل کننده ای به وجود آورده است.

از سوی دیگر برخی کارگران نیز احساس می‌کنند با به کارگیری ربات ها، ارزش آنها نادیده گرفته شده است. عده‌ای هم ادعا می‌کنند این ربات ها به طور مرتب دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند وظایفی که به آنها واگذار شده را به درستی انجام دهند. در این میان مشتریان نیز از حرکت یک ربات غول پیکر در اطرافشان نیز چندان راضی نبودند.

والمارت در بیانیه‌ای اعلام کرده از ربات ها برای فعالیت هایی مانند تمیز کردن زمین، اسکن قفسه‌ها و دسته بندی انبار استفاده می کند تا کارگران را از انجام فعالیت‌های تکراری خلاص کند.

خرده فروشی‌های بزرگ به طرز روزافزونی از ربات ها استفاده می‌کنند زیرا آنها می‌توانند مدت طولانی‌تری کار کنند و البته از میزان هزینه‌ها نیز می‌کاهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید