معتمدی: پرکاری برای خواننده بی خطر است!

    کد خبر :554194

محمد معتمدی معتقد است پرکار بودن ضربه‌ای به خواننده وارد نمی‌کند. او که این روزها مشغول تمرین برای اجرای یک کنسرت خیریه در 29 خرداد ماه است، از در دست داشتن چند آلبوم جدید خبر می دهد.

محمد معتمدی می گوید:«چند آلبوم ضبط شده دارم که میکس آن‌ها باقی مانده و قرار است به تشخیص و صلاحدید دوستان، یکی از آن‌ها را در مرحله بعدی کارها، آماده انتشار کنیم. هنوز اسمی برای این آلبوم انتخاب نکرده ایم، اما ضبط این اثر تقریبا از دو سال پیش آغاز شده است و هم اکنون در مرحله میکس قرار دارد.»

او در ادامه با وجود این که از نیمه دوم سال گذشته تا به امروز، دو آلبوم و چند تیتراژ سینمایی و تلویزیونی در کارنامه دارد، مدعی‌ است نسبت به همکاران خود خواننده کم‌کاری است و اضافه می‌کند:«پرکار بودن خطری برای خواننده ندارد. برعکس این کم‌کاری است که به خواننده ضربه می‌زند.

ضمن این که مدتی است قطعه جدیدی جز تیتراژ فیلم سینمایی غلامرضا تختی نداشته‌ام.» این در حالی است که زمان انتشار قطعه و آلبوم‌های این خواننده از پاییز سال گذشته، به گونه‌ای است که تقریبا هر هفته خبری از او در دنیای موسیقی شنیده می‌شود و به نظر، این یک تهدید بزرگ برای خواننده خوبی مانند اوست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید