کاهش دما در شمال کشور

    کد خبر :552636

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور طی پنج روز آینده، از احتمال بارش پراکنده و وزش شدید باد در برخی مناطق کشور خبر داد.

احد وظیفه  اظهارکرد: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی درپنج روز آینده، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده، در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، همراه با گرد و خاک خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (۱۹ تا ۲۱ خرداد) در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

وظیفه با اشاره به اینکه امشب در تهران هوا صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، گفت: فردا ( ۱۸ خرداد) هوای تهران کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در گرمترین زمان به ۳۹ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین زمان به ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین پس‌فردا (۱۹ خرداد) آسمان پایتخت قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید