عضو اتاق بازرگانی ایران؛

بنادر، تحریم‌ها را بی اثر کردند

    کد خبر :552092

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت:بنادر کشور به گونه‌ای عمل کردند که تحریم‌ها هیچ اثری بر روند تخلیه و بارگیری کالا نگذاشت.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بنادر کشور به‌گونه‌ای عمل کردند که تحریم‌ها هیچ اثری بر روند تخلیه و بارگیری کالا نگذاشت و روال طبیعی در این بخش ادامه دارد.

سید بهادر احرامیان درباره حضور بخش خصوصی در بنادر کشور، اظهار داشت: کارنامه کاری بنادر کشور در چند سال اخیر نشان می‌دهد که کمترین آسیب را از تحریم‌ها دیدند و تجار با چالش تخلیه و بارگیری کالا مواجه نشدند.

وی اضافه کرد: برای اینکه بنادر کشور پویاتر شوند و بتوان از ظرفیت‌های بالقوه آن استفاده کرد، توصیه می‌کنم سرمایه‌گذاران به سمت پسکرانه بنادر بروند.

احرامیان با بیان اینکه پسکرانه بنادر فرصت خوبی برای توسعه فعالیت بخش خصوصی فراهم می‌کند، گفت: با سرمایه‌گذاری در حوزه یاد شده امکان صادرات کالا با شرایط بهتری فراهم می‌شود و از سوی کارخانجاتی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند در پسکرانه بنادر می‌توانند فعالیت‌های خود را رونق دهند.

عضو اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: بخش خصوصی همواره آماده سرمایه‌گذاری در بنادر کشور و سایر بخش‌های سودده بوده است. در این میان حمایت سازمان بنادر و دریانوردی می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری و استقبال سرمایه‌گذاران منجر شود.

احرامیان با بیان اینکه توسعه بنادر کوچک توسط بخش خصوصی امکانپذیر است، تصریح کرد: بنادر کوچک برای سرمایه‌گذاری‌های تخصصی بسیار مناسب است و می‌توان این امر را بر اساس تجربیاتی که در سایر کشورها وجود دارد پیاده‌سازی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید